Ervaring met iCurve?

Heb pas een powerbook en vroeg me af of er mensen zijn die ervaring heben met een iCurve? iCurve is een standaard voor je powerbook http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/323/store.apple.com/Catalog/nl/Images/griffin_icurve.jpg

Ik heb al een hele tijd een iCurve waarop eerst m'n iBook 14" stond en nu m'n iBook 12" en ik ben er zeer tevreden van. Je moet 'm uiteraard wel gebruiken met extern toetsenbord en een externe muis. Het scherm zit zo op een fijne hoogte, het ziet er leuk uit... dus, een aanrader en heel mooi op je desk!

Kopen zou’k zeggen,
greetz,
tfmichie

tja......maar ik wil wel gewoon op mijn powerbook typen..is dat een beetje te doen??

het is niet om te typen ik heb er ook 1 het is meer een houder, je moet wel een externe muis en keyboard hebben wil je er mee werken.

het is puur om het scherm op ooghoogte te krijgen :slight_smile: wel erg fijn :smiley:

okay...die zoek ik dus niet...maar toch bedankt..iemand enig idee of er een houder is die ervoor zorgt dat je wel kan typen?

Ik heb er ook een voor mijn iBook. Een uitermate prettige houder. Helaas tijdelijk even geen functie, omdat ik tijdelijk geen iBook heb. Maar zoals al gezegd je moet er wel een extern toetsenbord en muis bij hebben. En dat hoeft absoluut niet van Apple te zijn. Zelf heb ik een Macally iKey toetsenbord en een Logitech muis eraan hangen. Beiden werken erg prettig, en naar mijn mening eigenlijk beter als Apple muis en toetsenbord. Terwijl ze veel minder gekost hebben. Een beetje zoeken en je vind voor minder dan 3 tientjes een toetsenbord en muis.

Update: misschien dat dit meer is wat je zoekt. Hou er wel rekening mee dat hij lager staat en dat hij wellicht nog niet geschikt is om mee te typen. Dat laatste omdat je toetsenbord toch wel gekanteld staat.

http://www.voorjegemac.nl/artikelen/portable/ilap.php?PHPSESSID=e9354c56167b2401a9804c24d2654fab

die zou ik dus kopen[img:0a5f184bb7]http://www.voorjegemac.nl/images/ilap.jpg[/img:0a5f184bb7]
die had ik ook liever gehad… maar goed…

[quote:236c9e2ccf="Erick Verlee"]okay...die zoek ik dus niet...maar toch bedankt..iemand enig idee of er een houder is die ervoor zorgt dat je wel kan typen?[/quote:236c9e2ccf]

Volgens mij is echt langdurig typen/werken op een laptop niet echt comfortabel? Als je lang op 1 plek gaat werken, dan is zo’n standaard met los toetsenbord & muis veel prettiger?

Geweldig...heb hem meteen besteld!

[quote:5eed0e8471="bassbug"][quote:5eed0e8471="Erick Verlee"]okay...die zoek ik dus niet...maar toch bedankt..iemand enig idee of er een houder is die ervoor zorgt dat je wel kan typen?[/quote:5eed0e8471]

Volgens mij is echt langdurig typen/werken op een laptop niet echt comfortabel? Als je lang op 1 plek gaat werken, dan is zo’n standaard met los toetsenbord & muis veel prettiger?[/quote:5eed0e8471]

Dat is het ook niet. Zo’n laptop kan erg warm worden wat toch best vervelend is. Ik zit de meeste tijd dat ik achter mijn iBook zit er thuis achter. Daar heb ik ook die stand staan met extern toetsenbord en muis, wat heel erg prettig werkt.

[quote:ab5194ce4d="Visualfreak01"] Dat is het ook niet. Zo'n laptop kan erg warm worden wat toch best vervelend is. Ik zit de meeste tijd dat ik achter mijn iBook zit er thuis achter. Daar heb ik ook die stand staan met extern toetsenbord en muis, wat heel erg prettig werkt.[/quote:ab5194ce4d]

Ja ik weet het. Heb toen de Dual USB iBooks uitkwam ook een gehad. Had het gekocht zodat ik ook mee kon nemen naar me vriendin. Je zit toch lang achter zo’n laptoppie en dan is een los toetsenbord toch echt prettiger

[quote:73308dcb7b="Erick Verlee"]Geweldig...heb hem meteen besteld![/quote:73308dcb7b]

Die ik je aanwees Erick?

laat me even weten dan hoe die bevalt via PM oke?

Ach Qorne wat jij niet liever hebt gehad :P

[quote:f014d0512d="Maximus"]Ach Qorne wat jij niet liever hebt gehad :P[/quote:f014d0512d]

??? wat bedoel je nou weer?

[quote:96291be53a="bassbug"][quote:96291be53a="Erick Verlee"]okay...die zoek ik dus niet...maar toch bedankt..iemand enig idee of er een houder is die ervoor zorgt dat je wel kan typen?[/quote:96291be53a]

Volgens mij is echt langdurig typen/werken op een laptop niet echt comfortabel? Als je lang op 1 plek gaat werken, dan is zo’n standaard met los toetsenbord & muis veel prettiger?[/quote:96291be53a]
Ik werk eigenlijk altijd aan mijn powerbook … van grafisch vormgeven tot administratie tot … whatever … zonder extern toetsenbord … wel met muis want touchpad vind ik het niet helemaal … soms gebruik ik de touchpad wel om mezelf te pesten, maar verder een prima machine om gewoon dagelijks mee te werken. Toetsenbord van mijn powerbook typt heerlijk …
Heb trouwens ook de iLap besteld … ik laat jullie het wel weten hoe die bevalt …

en? hoe zit het nu met die iLap? Is ie gemakkelijk in gebruik of zijn er toch nog minpunten. Je ging toch wat ervaringen met die iLap posten. Ik wil er ook een kopen, maar zoek nog wat bevestiging.