Ervaring met Ms Entourage en Exchange server?

Al sinds enige tijd (ongeveer een jaar...oeps) probeer ik Entourage te laten werken met onze Exchange server. Navraag bij bedrijven heeft tot nu toe niet veel opgeleverd dus vandaar richt mij tot dit hooggeleerd publiek.

Het probleem zit m voornamelijk in het niet sychroniseren tussen biede “programma’s”.
Zo valt de data die ik in de agenda verwerk niet bekijken te lezen in MS Outlook en hetzelfde geldt voor de vergaderfunctie.

Verder loopt het ophalen van de post met een vertraging en komt de post ook niet automatisch binnen.

Ik ben benieuwd of er iemand is die zich in deze problemen herkend.
Bedankt voor de aandacht.

Ik werk dagelijks met Entourage op een Exchange server. Kan niet anders zeggen dan dat de integratie perfect is. Het is wel belangrijk dat de laatste versie van Exchange is geïnstalleerd (2004, meen ik). Overigens werkt ook Apple Mail prima samen met Exchange.

Hoi, Ik kan alleen beamen dat het erg belangrijk is met welke versie van Exchange server je bedrijf werkt. Alleen sinds de Exchange 2003 versie is er naadloze samenwerking met Entourage en Apple Mail. Bij Exchange 5.5 werkt het helemaal niet en bij Exchange 2000 zeer gebrekkig.