ervaring met opsturen Ipod voor repararatie

Ik heb m'n ipod moeten opsturen omdat deze geen enkele verbinding kreeg met m'n apples

Heb via de site van apple me aangemeld en verwacht binnen een paar dagen een doos,
waar ik m’n ipod moet instoppen en terug kan sturen…

Heeft er iemand al ervaring met deze praktijken?
ben benieuwd waar naartoe hij gestuurd wordt
en hoelang zoiets kan gaan duren…

gr frank

die ipodloos is

Frank, wees gerust. Enkele weken terug mijn ipod op moeten sturen omdat hij net zoals de jouwe niet wilde mounten. Binnen 3 dagen had ik een splinter nieuwe terug. Goede en snelle service zoals het hoort, vind ik met zo'n apparaat. Je bent wel je inhoud kwijt van je Ipod dus ik hoop dat je een back-up hebt. Gr. Kjell

Hallo,

Mijn ipod mini heeft ook kuren, 1 scherm regel defect. Weet iemand hoe dat terugsturen in zijn werk gaat?

Krijg ik een doos waarmee ik naar het postkantoor kan of moet ik wachten tot er een koerier komt?

Alvast bedankt,
Sander.

Dank Kjell heb er vertrouwen in dat het goed komt.. Een backupp heb ik ook dus voorals nog nog niets aan de hand.

rednas
kijk maar op http://depot.info.apple.com/ipod/
Hier kun je je klacht geven, en ook de afhandeling staat er…
je krijgt een doos via UPS of je er mee moet naar het postkantoor geen idee

Voor de duidelijkheid. Als je de doos hebt ontvangen kan je een koerier bellen die het pakketje bij je komt ophalen. In mijn geval heb ik ze op mijn werk laten komen.

Gr. Kjell

Yepz

heb ik ook al aan de hand gehad
(onder andere ook met zo’n jukebox zen van creative walgelijk service)
maar die service van Apple is echt geod en snel, ik had mijn iPod binnen de week verstuurd en terug ontvangen…

van snelheid gesproken
:smiley:

ik heb me kapotte ipod naar de mac store gebracht en wacht al ruim 2 weken, had beter zelf op kunnen sturen ofzo

De mijne is ook opgestuurd geweest, en was na ongeveer een weekje terug. Prima service van Apple, heb mijn PB ook wel eens opgestuurd, ging ook vrij snel.

Ik heb vorige week maandag mijn ipod opgestuurd en had vrijdag middag een nieuwe ipod op de deurmat liggen :D .

Yep, als je nog garantie hebt, gewoon naar Apple sturen. Die handelen het goed af. Heb je geen garantie meer kijk dan op www.ipodreparatie.nl .

ben benieuwd of ik dan een nieuwe krijg of dat ze deze dus open halen een nieuwe lijkt me fijn.. Ik had nog een ipod 2e generatie die zullen ze niet meer hebben.

frank, die niet vooruit moet lopen op de zaken.

hoe izt het ermee als je ipod langer dan een jaar oud is en je aankoopbewijs niet meer hebt?

Apple weet als het goed is hoe lang je garantie hebt, ook als je Apple Care hebt afgesloten. Maar als je geen Apple-Care hebt afgesloten en hij is ouder dan een jaar, dan moet je gewoon betalen. Op de Apple stie staan gewoon de bedragen, als het goed heb was dat 250 euro voor een reparatie, maakt niet uit wat en 90 voor een accu vervangen. Inmiddels zijn er ook andere bedrijven die iPod repareren, voor als je garantie verlopen is. www.ipodreparatie.nl

Heb vandaag mijn nieuwe Ipod gekregen. Echt een service om U tegen te zeggen kunnen andere producten/merken nog eens wat van leren!

Nou ik heb ook een nieuwe gekregen het heeft even geduurd maar dat had niets met apple temaken, meer met UPS waar je voor thuis moet blijven enzo

maar toch

HULDE aan Apple care

frank

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar ik de desbetreffende doos kan op vragen?

Mijn Ipod reageert niet meer en Ituns hekent hem niet. Als ik hem connect dat blijft hij maar angeven Do not disconnect.

Ik word er gek van. HELP ik mis mijn muziek

Hoi,

als je een 3g hebt druk dan op menu toets en play tegelijk voor 6 seconden. Als je 4de generatie hebt menu en select.

Probeer op www.apple.nl/support/ipod ook de tips die er staan.

De doos is te vinden op de Apple site. www.apple.nl/support/ipod. Op die pagina links onderin staat iPod Service en de Service Request form, gewoon de vragen beantwoorden en een account aanmaken dan kom je er wel.

Success

Martijnonno, geef eens wat meer informatie over de computer waar je mee werkt, het type iPod en de versie van iTunes waar je mee werkt.

Het ‘do not disconnect’ heeft te maken met het feit dat je beter niet een iPod kan ontkoppelen wanneer deze nog gemount is. Precies zoals met een extern opslagmedium. Eerst moet je vanuit iTunes of vanuit de finderomgeving (of Windows als je daarmee werkt) de schijf ‘uitwerpen’ en daarna kun je 'm afkoppelen.

MacBjorn en andere mac/ipod vrienden,

Heb 20 GB nieuwe Ipod maand oud (generatie 4) en ik werk met een simpele M.S. PC 30 GB. Inmiddels heb ik I-tunes van mijn comp. gewist en nu wil ie ook niet meer (opnieuw) instaleren, geeft het volgende aan:

De wizard is onderbroken voordat Ipod update 2004-08-06 volledig kan worden geinstaleerd

• Het systeem is niet aangepast voer de instalatie opnieuw uit om dit programma later te instaleren

• klik op voltooien om de wizard af te sluiten.

Ik heb het opnieuw geprobeerd, zelfde melding.

In middels heb ik de doos aangevraagd daarvoor dank. Maar denk nu dat het niet aan mijn Ipod ligt maar aan de software/computer.

Wat nu te doen?