Ervaringen ACD 20 inches

Ik ben van plan om als ik mijn Macbook heb door te sparen voor een ACD (Apple Cinema Dispaly) 20 inches. Heel graag zou ik ervaringen willen weten van huidige eigenaren van de monitor. Deze keuze heb ik gemaakt omdat het mij de perfecte opstelling lijkt.

Werkt perfect hier! Waarom zou je denken van niet dan?

MacBook 1,83GHz / 60GB / [b:08bfbaf2a7]2048MB[/b:08bfbaf2a7] / 13,3" + 20" Apple Cinema Display

[quote:141688bdeb="Napsju"]Waarom zou je denken van niet dan?[/quote:141688bdeb] Er zijn de laatste tijd veel klachten over ghosting...

Maar dat is eigenlijk alleen bij de 23 inch modellen.

Ik heb ook al geruime tijd een 20 inch, en hij bevalt geweldig.

De 20 inch is errug goed, kopen!

[quote:08122aacdb="Napsju"]Werkt perfect hier! Waarom zou je denken van niet dan?

MacBook 1,83GHz / 60GB / [b:08122aacdb]2048MB[/b:08122aacdb] / 13,3" + 20" Apple Cinema Display[/quote:08122aacdb]Mooi dat het perfect werkt! Op Adium had ik een gesprek met een jongen die mij adviseerde om een andere monitor te kopen. Omdat ik ook al reviews had gelezen begon ik te twijfelen. De details van dat gesprek zal ik je/jullie verder besparen.

Off-topic: MacBeer heeft mij geadviseerd om voor de MacBook 1,83 Ghz te gaan, omdat ik hem toch ook helemaal vol wil gooien met Ram. Van die paar hertz merk je niet zoveel.

Ik wil iedereen die de moeite tot nu toe heeft genomen om te reageren heel erg bedanken.

Edit: Ik heb even het off topic gedeelte en de alinea daaronder omdraaid. Ook heb ik de spelfout eruit gehaald.

ik ben ook van plan zoiets te doen... maar ik spaar eerst even door voor een NAD stereo'tje.

Nou zag ik laatst dus ook een beeldscherm van de lokale computerboer in Zoetermeer hier. Ook een 20" met dezelfde resolutie (1680 bij 1050 toch?). Nou weet ik de verder specs niet, maar met eveneens een DVI aansluiting en voor 'slechts' 329 euro toch een stuk goedkoper dan een Cinema Display. Als het je alleen gaat om de extra bureaubladruimte...

// EDIT: 't is een LG L204WT-SF, 20" widescreen, 2000:1 contrastratio, 300 cd/M2 helderheid en een kijkhoek van 160 graden in zowel de hoogte als de breedte. Oja, en de responstijd zou 5 ms zijn.

Bedankt voor het alternatief maar ik ga toch liever voor de 20" ACD.

[quote:f205fbf338="Tjeerd"]ik ben ook van plan zoiets te doen... maar ik spaar eerst even door voor een NAD stereo'tje.[/quote:f205fbf338]

Offtopic: Jonge leeftijd om een NAD setje te kopen. Heb je al iets op 't oog? Heb zelf hier een C370 versterker en T762 dvd/cd speler van NAD staan met twee B&W S3 603 speakers.
Misschien overbodige informatie en al veelgehoord, maar: mocht je nog niets definitiefs op het oog hebben, staar je dan niet blind op dit merk, maar ga iig veel informatie inwinnen en vooral! veel luisteren. En neem zeker eigen cd’s mee en wissel goed muziekstijlen af.

Ontopic: Ik ben zelf ook een tijd actief op zoek geweest naar een 20" scherm. Er zijn enkele goedkopere en, volgens testen, betere alternatieven, maar zo’n ACD is toch wel zo’n verdomd mooi ontwerp dat ik bijna bereid ben vele euro’s meer hierovor uit te geven. Tot nu helaas mijzelf echter nog niet geheel kunnen overtuigen om dit te doen.

[quote:0b4924fa42="Milottegirl"]Bedankt voor het alternatief maar ik ga toch liever voor de 20" ACD.[/quote:0b4924fa42] En hoe denkt mevrouw die te kunnen betalen? Sinds de MacBook uit is wil je niks anders. Je hebt 'm nog stééds niet. Is het geen beter idee om gewoon eens te beginnen bij het begin?

Opening-post lezen was zeker teveel moeite Napsu ?

[quote:dd5e58eb88=“Milottegirl”]Ik ben van plan om als ik mijn Macbook heb door te sparen voor een Cinema Dispaly.[/quote:dd5e58eb88]

Wat heeft praten over een Cinema Display dan voor zin? Ze geeft zelf aan nog lang niet het budget te hebben voor een MacBook. Als we het dan nú al over een ACD (@ [b:669756d5e6]735,42[/b:669756d5e6] euro) hebben voor Milotte, zijn we dan niet veel te vroeg?

[size=8:669756d5e6]Het is trouwens Naps[b:669756d5e6]j[/b:669756d5e6]u[/size:669756d5e6]

Wat Napsju bedoelt is dat het wellicht beter is om aan dit soort zaken te gaan denken als de MB er daadwerkelijk is. Zeker omdat het al een hele toer is geweest om aan de MB te kunnen komen. Doe even rustig aan Milotte. Spaar eerst voor je MB en als je die een tijdje hebt kan je voor een extern scherm gaan kopen.

[size=9:23b0b244f9](Hoor wie het zegt… ik ben al naar flitssetjes aan het kijken voor de camera die ik nog niet heb…)[/size:23b0b244f9]

[quote:af7e0ffdd5="Napsju"]Ze geeft zelf aan nog lang niet het budget te hebben voor een MacBook. Als we het dan nú al over een ACD (@ [b:af7e0ffdd5]735,42[/b:af7e0ffdd5] euro) hebben voor Milotte, zijn we dan niet veel te vroeg?[/quote:af7e0ffdd5] Volgens mij vraagt ze gewoon om ervaringen omtrent die display. Wat ze met die info doet is onze zorg niet, en haar financiële status hoeven we al helemaal niet hier te bespreken. Ik weet dat jij elke gelegenheid om haar een veeg uit de pan te kunnen geven graag aangrijpt, maar zullen we dat nu gewoon eens een keertje niet doen ? Dank u.

Denk nog maar eens 10 keer na over dat onderste... :sealed: Dank u!

Heb ik gedaan, daarom heb ik het ook bewust WEL geplaatst.

[quote:3c8652a865="Napsju"][quote:3c8652a865="Milottegirl"]Bedankt voor het alternatief maar ik ga toch liever voor de 20" ACD.[/quote:3c8652a865] En hoe denkt mevrouw die te kunnen betalen? Sinds de MacBook uit is wil je niks anders. Je hebt 'm nog stééds niet. Is het geen beter idee om gewoon eens te beginnen bij het begin?[/quote:3c8652a865] Wat is er mis met ideeën opdoen? Beetje plannen? Ik zit te ogen naar de 24" iMac, man ik heb daar totaal geen budget voor. Maar who gives a fuck? Jou problemen met Milotte in het verleden zijn nog geen aanleiding om alles van haar te bekritiseren. Ik kan ook zeggen: waarom dweep je zo met je 2 gig geheugen in je MacBook dat je het vetgedrukt in je onderschrift hebt staan... :roll:

// EDIT: Om maar niet teveel offtopic te gaan posten maar een edit: ik krijg het idee van je ( “je hebt 'm nog stééds niet” ) dat jij gewoon je portemonnee kan trekken als je iets wilt. Niet iedereen is daar toe in staat. Dus ga 's te raden bij jezelf.

[quote:66ccacacfc="Napsju"][quote:66ccacacfc="Milottegirl"]Bedankt voor het alternatief maar ik ga toch liever voor de 20" ACD.[/quote:66ccacacfc] En hoe denkt mevrouw die te kunnen betalen? Sinds de MacBook uit is wil je niks anders. Je hebt 'm nog stééds niet. Is het geen beter idee om gewoon eens te beginnen bij het begin?[/quote:66ccacacfc]Het klopt dat ik niks anders wil. Dat was al nadat ik kennisgemaakt had met de iBook, maar dat ding is oud zoals je weet. dus nu wil ik zijn opvolger hebben. Ik ben wel van plan om bij het begin te beginnen :).

[size=7:66ccacacfc]PM me even als je je andere vraag beantwoord wilt hebben, want ik ga op een paar vragen niet in, in verband met privacy .[/size:66ccacacfc]

//Edit: Hierbij verzoek ik je om je mond te houden als je niets toe te geven hebt aan mijn topics. Ik begin me aan jou te ergeren.

wheva