Ervaringen met Repod?

ik heb een iPod waarvan waarschijnlijk de HD kapot is. ik heb een meeltje gestuurd naar Repod maar nog geen reactie gehad. Dat beloofd dus niet veel goeds. tenzij jullie goede ervaringen met dit bedrijf hebben. Ik ben trouwens ook op zoek naar een telefoonnummer maar heb dat ook nog niet kunnen vinden.

Bedrijven zonder telefoonummer zijn meestal niet te betrouwen.

[quote:2264a17ecc="rulus"]Bedrijven zonder telefoonummer zijn meestal niet te betrouwen.[/quote:2264a17ecc]

ja dat gevoel bekroop mij ook

het beste is om naar een apple centre te gaan.

[quote:28b4631cc4="H@roldBeer"]het beste is om naar een apple centre te gaan.[/quote:28b4631cc4]

die repareren een oude iPod niet meer. je kunt een vervangende krijgen voor een prijs die bijna gelijk staat aan een nieuwe (en dan heb je nog een oud model ook!)

Ik heb mij Ipod een keer laten repareren bij Repod. Had kapot beeldscherm Geen problemen mee gehad. Ik heb mijn Ipod niet met de post gestuurd maar ben em persoonlijk wezen brengen. Ik moest toch in de buurt van Bussum zijn. Via de email even afspraak gemaakt, s' ochtends gebracht, en hij werd ter plekke in een kleine 20 minuten gefixt. En koffie gekregen! De man van heeft zelf bij de technische dienst van Apple gewerkt. Aardige gozer.

Dus repod is met mijn ervaring OK!.
Per post opsturen en terug ontvangen … da’s iets waar ik dus niets over kan vertellen.

Ik heb ook een prima ervaring met RePod, een batterij besteld voor mijn 1eG iPod, die had ik binnen enkele dagen in huis met duidelijke instructies! Dus voor mij kunnen ze niet meer stuk.

Over het opsturen kan ik je helaas ook niets vertellen, maar volgens mij voeren ze op de appledagen van Klokhuis ter plekke reparaties uit.

heeft iemand een telefoonnummer en adres?