ervaringen met yahoo mail

Hallo mede mac-ers,

Ik heb een vraagje, ik zou graag pop3 mail hebben maar mijn e-mail adres niet veranderen.
Na op www.macosx.nl niet echt iets te kunnen vinden heb ik ook al even op http://discussions.info.apple.com/ gekeken en schrok een beetje van de ervaringen van amerikaanse gebruikers met de betaalde versie van yahoo mail.

Nu zou ik graag weten zijn hier mensen die Yahoo! Mail Plus gebruiken (dus de betaalde variant) en wat zijn hun ervaringen hier mee ???

Ik wil het samen met Mail of Enturage gaan gebruiken, afhankelijk van welke ik fijner ga vinden, maar denk niet dat dit invloed heeft op hoe de pop mail werkt

Of toch maar een .Mac ??? Deze heeft meer functies maar kost wel 5 x zo veel.

alvast bedankt

[b:2e270b7927]Fijne feestdagen allemaal !![/b:2e270b7927]

Gebruik zelf gmail van google, heeft ook pop3 en werkt perfect bij mij vanuit Mail. Heb nog wat invites (kan jou als gebruiker een account geven) over. Als je en account wilt stuur dan maar een berichtje, geef ik je er een Als je wilt switchen tenminste. Je kan altijd je mail laten forwardem bij yahoo voor ik zover weet. Is tenminste gratis toch

[quote:612092aac5]Je kan altijd je mail laten forwardem bij yahoo voor ik zover weet. Is tenminste gratis toch[/quote:612092aac5]

Waar kan je dat instellen ?

ps: Fijne dagen gewenst

[quote:451ca0d1af="Padje"][quote:451ca0d1af]Je kan altijd je mail laten forwardem bij yahoo voor ik zover weet. Is tenminste gratis toch[/quote:451ca0d1af]

Waar kan je dat instellen ?

ps: Fijne dagen gewenst[/quote:451ca0d1af]

Mail forwarden bij Yahoo is niet gratis, je moet daarvoor je account upgraden en dat kost geld!

Roy schreef :

[quote:c36c6573b5]Gebruik zelf gmail van google, heeft ook pop3 en werkt perfect bij mij vanuit Mail.[/quote:c36c6573b5]

Dit klinkt natuurlijk ook erg goed maar ik vraag me af hoelang pop3 bij gmail nog gratis is ??