Ervaringen: Sony SDM-HX93/B (19 inch)

Hallo,

Heeft iemand ervaringen met het TFT scherm van Sony: de SDM-HX93/B (19 inch)?

Aangezien mijn CRT monitor de geest heeft gegeven, ben ik nu op zoek naar een goed alternatief.
Gezien het feit dat Apple vrij aan de prijs is en ik goede berichten heb gehoord over de Sony SDM-HX93/B ben ik hierin zeer geinteresseerd!

Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met deze monitor dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

Maccelijk :apple:

Kijk [url=http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/D83F78E081146433C1256DBF003F1D26.htm]hier[/url] eens. Er staan een stuk of wat reviews in en ze zijn er erg positief over. Ik heb zelf deze monitor niet (wel een stuk of wat sony's) Voor wat betreft de kwaliteit van sony producten: dat zit wel goed. Ik zou hem wel even testen in de winkel op dode pixels. (aansluiten, kleurvlak maken in zwart, wit rood, groen enz.)

Succes met je beslissing.

Ik weet niet of het exact dezelfde is hij lijkt er wel erg veel op en is ook 19". Ik ken iemand die dat scherm twee weken geleden heeft gekocht, en er volgens mij erg tevreden over is. Ik heb hem zelf ook even gezien, en ziet er netjes uit. Geluid wat eruit komt is overigens zeer slecht. Succes Richard

Zit er nu achter ... ben er erg tevreden over ... Goed van kleur goed instelbaar in hoogte ...

Ik heb heb Sony SDM-HX73. Waarbij '73' vlgs mij oa staat voor het formaat en dat kan dan kloppen want t is een 17". Kwalitatief zeer goed, heel goed te calibreren (Gretag Eye1 kan goed met FTF overweg), goede instelmogelijkheden. Kijkhoek vind ik iets minder, moet er toch redelijk recht voor zitten mja dat doe ik ook... Geluid is idd niet goed, wel stereo. Mooi scherm om te zien ook (alu-look). Uit zelfde overwegingen gekocht, minder duur dan Apple - kwalitatief en uiterlijk dus o.k. :D