Escape toets vervangen in Mac OS X door een andere toets?

Hoi,

ik ben er sinds een tijdje achter gekomen dat de Escape toets bij mij op de een of andere manier kapot is gegaan… nou is dat niet zo een groot probleem aangezien ik de Escape toets bijna nooit gebruikte… behalve voor Forceer Stop en bij het terug gaan in menu s van Front Row… maar nou vraag ik me af of het mogelijk is om de Escape toets te vervangen in de Mac OS X systeemvoorkeuren of ergens anders zodat een ander toets het werk/de functies van de Escape toets kan overnemen… Ik heb daarbij in gedachten de toets die vlak onder de Escape toets zit: de ± of § toets… heeft iemand enig idee of dat wel mogelijk is en waar ik dat kan instellen???

PS: ik wil mijn iBook niet hardwarematig fixen… dus aub geen tips geven zoals je kan het toch laten repareren.?

alvast bedankt… :slight_smile:

Met het hulpprogramma activiteiten weergave kun je ook een stop forceren. Om die reden staat die bij mij in de dock.

[quote:564ed0f142="trabant"]Met het hulpprogramma activiteiten weergave kun je ook een stop forceren. Om die reden staat die bij mij in de dock.[/quote:564ed0f142]

dat weet ik wel, het kan ook via de Apple menu…

maar ik wil graag de Escape toets vervangen, in verband ook met andere programma s en toetscombinaties… het gaat mij niet zozeer om het feit dat Forceer stop via de toetscombinatie niet meer werkt … :wink:

denk niet dat dat kan: die andere toetsen hebben al een andere functie en escape is gewoon escape weet je wel... niemand hoeft dat aan te passen...