Even voorstellen...

Hallo allemaal,

Al een tijdje volg ik een aantal discussies hier op het gebied van ColorManagement.

Mijn naam is Erik Koldenhof, eigenaar van Koldenhof Grafimedia Expertise en ik ben tevens degene die www.colormanagement.nl beheert.
Sinds jaar en dag houd ik mij professioneel bezig op het gebied van kleur en ColorManagement en ben wellicht in staat een aantal zaken te verduidelijken indien dat nodig mocht zijn.

Met kleurrijke groeten,

Erik Koldenhof

Welkom,

Groetjes van Diamondnet :wink:

Mooie site, vooral de "[i:2c272791ba]What you see is not what you feel...[/i:2c272791ba]" is leuk!

Als je de kans krijgt een presentatie van Erik bij te wonen: zeker doen! Mooiste uitspraak van Erik Koldenhof: RGB en CMYK zijn product afhankelijke kleurruimtes (red.: heel letterlijk lezen).

Welkom Erik!

Een erg coole, kleurrijke site Erik! welkom! :wink: Vond het intro erg gaaf! :mrgreen:

Dennis

Hoi Erik! 8) Ben nog bezig met het formuleren van alle vragen en het kijken naar de beschikbare info op internet. Mocht ik er niet uitkomen, dan zal ik zeker e.e.a. willen vragen oven colourmanagement en OSX, PDF, ID2, inkjetprinters, photoshop ed.! :wink: ThanX!

Hallo Erik,

Ik hoorde jouw naam van iemand tijdens een presentatie van Guy Gowan. Volgens degene die jou noemde ben jij voor kleurprofielen en calibratie wat Guy voor Photoshop is. Bovendien kan ik mezelf wel een Photoshop-freak noemen maar over kleurmanagement kan ik nog wel wat kennis gebruiken…

In ieder geval heet ik je zeer welkom hier :smiley:

Welkom Erik,

heel erg goede site heb jij gemaakt,
heb hem enkele maanden geleden aan mijn studenten doorgegeven als hulp en leiddraad bij een deel-opgave van hun eindwerk (maakt een aantal zaken bij de les van kleurenleer heel aanschouwelijk)

http://www.2ekan.tk/

in elk geval succes met de site, en we hebben hier weer een expert bij

Helix