Even wachten of toch nu een iPod kopen?

Ik sta op het punt om een 10gig ipod te kopen... Alleen vraag ik me af... komt er binnenkort een nieuwe uit? En zullen de prijzen dan nog dalen of worden de oude dan gelijk afgeschreven?

Ik vind de huidige heel mooi maar het is altijd klote als je net ?500 eraan uit hebt gegeven en dan komt er een met kleurenscherm ofzo uit…

graag advies!

Bedankt Igor

Op www.macrumors.com was pas geleden een bericht dat Hitachi met nieuwe 1,8inch HD's uitkwam tot 40GB. Appel haalt nu zijn HD's bij Samsung maar die levert maar tot 20GB.

Ik betwijfel of er een 40GB iPod komt maar mischien komt er nog een update van de 5GB dat er een ab bij komt en een hoesje.

Nou ja,

Niemand behalve Steve weet niemand het natuurlijk, maar de laatste iPods waren in september op de markt gekomen niet? (zoiets?)

Dat is best al weer een tijdje geleden, dus het zou natuurlijk heel goed kunnen dat er de komende tijd wat aan komt, als die nieuwe uitkomen, en je vind het niets, kan je atijd nog snel de “oude” kopen, waarschijnlijk zelfs met korting.

Dus als ik jou was, zou ik even wachten.

heel goed, bij de keynote is weer gebleken dat die rumorsites gewoon maar wat lullen. Soms zit er inderdaad (toevallig?) wat tussen. Maar niet iets waar je echt op kunt bouwen.

Ja er komt een nieuwe Ipod, en een nieuwe Imac en als die uit is komt er weer een nieuwe, en daarna… hoe lang wil je wachten??? Kortom, je zal het nooit kunnen bijhouden. Bepaal voor jezelf of de functie, prijs/kwaliteit verhouding voor jou acceptabel is en handel daarnaar.

Koop je de ipod, dan Ben je zeker een gelukkig mens.
en volgende week komt er geheid een nieuwe uit. so what?
Jij bent weer eerder toe aan een ander nieuw speeltje!

koop je hem niet, dan zit je zonder ipod en volgende week misschien (of volgende maand) met de nieuwste (duurste) versie.

Ik heb zelf de oude 5Gb ipod, en ik vind het nog steeds een WAANZINNIG apparaat. Ik ben muzikant en heb dus ook veel muziek.
Maar de aantallen muziekkies die er op dat ding passen kan ik in een maand niet luisteren. Met behulp van slimme afspeellijsten in Itunes bepaal je zelf wat er wel en niet op je ipod komt.

Natuurlijk is een grote harde schijf lekker voor je bestanden, maar moet je dan volgens mij afvragen of je wel het juiste artikel voor het juiste doel wilt gaan aanschaffen.

veel plezier met je ipod!
:smiley:

Ik ga hem halen! Aan het eind van de maand stap ik even bij dixons binnen en loop ik weg met een iPod :D

Goed plan! Ik heb ook de 'oude' 5GB, en ik heb er verschikkelijk veel plezier van, vooral tijdens het forensen. Volgens mij heb je met de 10GB echt de beste van de huidige serie te pakken: de kleinste, afstandbediening en maarliefst 10GB! Daar kun je al voor bijna 6 dagen continu muziek op kwijt!

En natuurlijk bestel je zo rond de zomer nog even een iTrip erbij… Kun je mooi je buren plagen. :wink:

:D