[Excel]: Invoegtoepassingen moet zijn: Add-Ins

Microsoft heeft in de vertaalslag denk ik iets te ver willen doorvoeren. In Office 2004 NL werd bij het opstarten van Excel gevraagd naar de map Add-Ins. Die is er niet. Prefs hersteld, enkele voorkeuren weggegooid, maar dat mocht niet helpen. Overigens startte Excel na het OK wel gewoon op. Toen ik in: Programma's>> Microsoft Office 2004>>Office, de naam van de map "Invoegtoepassingen" had veranderd in "Add-Ins" startte Excel in een keer door. :mrgreen:

Dank voor de tip. Handig gedaan overigens. Simpel, maar je moet er wel opkomen.

[quote:672d674e4b="Dick de Roos"]Microsoft heeft in de vertaalslag denk ik iets te ver willen doorvoeren. In Office 2004 NL werd bij het opstarten van Excel gevraagd naar de map Add-Ins. Die is er niet. Prefs hersteld, enkele voorkeuren weggegooid, maar dat mocht niet helpen. Overigens startte Excel na het OK wel gewoon op. Toen ik in: Programma's>> Microsoft Office 2004>>Office, de naam van de map "Invoegtoepassingen" had veranderd in "Add-Ins" startte Excel in een keer door. :mrgreen:[/quote:672d674e4b]

heb je de officiele Office NL of was dit een tot NL omgebouwde versie van de Engelstalige Office.?

Heb op het werk meegemaakt dat we een Engels Excelbestand kregen met een zeer complex financieel model. Het inlezen in de Nederlandse Excel mislukte. Blijkt dat bij hele complexe formules met veel tekst, de vertaling toch mis gaat. Dus: Engelse bestanden het beste in Engelse Excel openen om geen risico te lopen.

[quote:6194e3545b="TurkishDelight"]

heb je de officiele Office NL of was dit een tot NL omgebouwde versie van de Engelstalige Office.?[/quote:6194e3545b]

Ik had Office 2004 UK en heb dat verwijderd en daarna Office 2004 NL geïnstalleerd.