Excel taal wijzigen?

Beste,

Hoe kan men de taal nederlands veranderen naar engels in Excel (Office for Mac).
Dus dat alles in het engels is ipv van het nederlands.

Alvast bedankt!
Gilles

Bij mijn weten kan dat niet. Je koopt een Office 2011 pakket in een bepaalde taal (NL of Eng). Later kun je dit niet veranderen zoals je gewend bent met OSX.

Inderdaad: Microsoft-programma’s worden verkocht in één taal, en de enige (makkelijke) manier om dat te veranderen is om hetzelfde programma in een andere taal te installeren.

Echte Mac-programma’s daarentegen hebben vaak meerdere talen aan boord en kiezen dan de taal waarop je je besturingssysteem hebt ingesteld, als ze die ook hebben.

Ok bedankt voor de antwoorden!

Wat je wel kunt doen, maar dat is volgens mij niet wat je bovenaan bedoelde, is de taal binnen een document of spreadsheet wijzigen. Je hebt bijvoorbeeld genoeg van de groene of rode golflijntjes onder woorden en gaat dan naar het menu ‘tools>language’. Dan verander je de taalinstellingen binnen een bestand en niet de taalinstellingen van al je menu’s. Die keuze is bepaald door de aanschaf van het Office pakket in een specifieke taal.

@mac4us: Nee dat is niet wat ik bedoelde. Mijn vraag was of dat het misschien mogelijk was om heel het programma Excel in het engels te krijgen ipv in het nederlands :slight_smile:

Dit kan wel. Je kan office downloaden in de juiste taal en registreren met dezelfde code. Dit moet werken.

Hier heb je de link naar engelse office: http://bit.ly/1owNCCn