Excell/word attachments openen op n mac - wie?

Wie weet wat en hoe ik iets moet instellen zodat ik die dingen gewoon kan lezen in mn mail op mn ibookkie? of is dit onmogelijk? lijkt me miet eigenlijk. bvd gr blup :0

Als je geen Office voor Mac op je iBook hebt, dan kun je via www.versiontracker.com "icExcel" downloaden, zodat je toch je excel-bestanden kunt lezen.

Gr,

mac-ofiel

Zoals Mac-Ofiel al schreef, kan je voor Excel icExcel gebruiken en voor Word icWord.

Klik hier voor icWord

en klik hier voor icExcel

Dit zijn viewers om zo toch Excel en Word bestanden te bekijken.

Anders zou je ook Appleworks kunnen kopen. De nieuwste versie kan zonder problemen met Excel en Word documenten overweg. En dan heb je gelijk een waardige office programma voor je Mac (werkt met OS 9 en OS X).

Nou, appleworks heb ik er ook op zitten, maar openen doen die bijlagen niet dus, of moet ik nog wat instellen?? bedankt voor de info over die viewers doeie blup ;)

:)  Ben er verder uit hoor moest gewoon 6.2.4 downloaden en t is helemaal gelukt, yes leuk, hoef ik mn mail niet meer door te sturen naar mn werk haha wel zo handig zo doeie

[quote:post_uid0="blup"]:) Ben er verder uit hoor moest gewoon 6.2.4 downloaden en t is helemaal gelukt, yes leuk, hoef ik mn mail niet meer door te sturen naar mn werk haha wel zo handig zo doeie[/quote:post_uid0] gebruikte je hiervoor een oudere Appleworks en nu met 6.2.4. gaat het goed? Mooi. Overigens, leuke naam, Blup, vooral met een aqua (waterachtige) omgeving op je Mac ;)