Exchange en Entourage 2004 ellende

Heeft iemand ervaring met volgend probleem:

Wil switchen van Entourage X naar Entourage 2004 (nodig hier binnen het bedrijf) maar dat gaat niet zo vlot als ik dacht. Onder Entourage X kon ik gewoon verbinden met het Exchange netwerk (via IMAP), als ik nu met identiek dezelfde settings Entourage 2004 probeer te verbinden, klopt mijn identiteit/paswoord ineens niet meer??? WTF?

Is de exchange server de beruchte 5.5? Zo ja, problems ahead en gaat voor geen meter werken.

Ik heb het hier uiteindelijk wel aan de praat gekregen. Ik geloof dmv het invoeren van het ip in plaats van het domein, maar Entourage is gewoon bagger zooi van de bovenste plank.

Uiteindelijk toch maar gekozen om outlook 2001 onder classic te draaien dit lijkt nog het meest op de windows variant. Je kunt hierin gewoon public folders gebruiken en gezamelijk adresboek etc etc. wat ik in Entourage niet voor elkaar heb gekregen.

Ja hier hetzelfde. Elke ochtend pak ik even classic-outlook 2001 om dan agenda even te raadplegen en de rest van de dag doe ik het met entourage 2004. Het was wel even zoeken, maar je moet de 'domain' de ip adres van dat server opgeven. (dus 10.0.x.x of zo) En exchange server, diens naam. LDAP directory de naam van server. Pff allemaal verschillende. Beetje uitproberen dus.

SCHANDALIG :x dat MS hier niet voor OSX volwaardige exchange mailclient heeft gezorgd waar het geld echt voor waard was. Het mailen is ook traag!

Dank voor de reacties! Als ik zo een beetje rondlees: niet echt motiverend hé Heb ook een tijdje onder Classic gedraaid maar dat is geen optie meer..

Over het probleem dat ik nu heb vond ik volgende link (onderaan) maar heb er al geen zin meer in als ik het zo lees. :x

[quote:0c53465a05="sigterm"]Is de exchange server de beruchte 5.5? Zo ja, problems ahead en gaat voor geen meter werken.[/quote:0c53465a05]

Nope, is Exchange 2003 maar werkt dus ook niet…

Ga naar de volgende pagina: http://www.entourage.mvps.org/exchange/index.html

tip: zet entourage.mvps.org in je bladwijzers.

[quote:c576c4700a="michelvdb"]Ga naar de volgende pagina: http://www.entourage.mvps.org/exchange/index.html

tip: zet entourage.mvps.org in je bladwijzers.[/quote:c576c4700a]

Okay staat in mijn bladwijzers maar entourage werkt nog steeds k?t snap er niks van :wink:

:D :D :D lol

hier ook niet!

LOL??? :x

Tja lol, heb al dusdanig veel ellende met die Exchange troep gehad...