Goedemiddag,
Met mijn bedrijf ben ik aan het overstappen naar de Hosted Exchange van Office 365. We gebruiken dit voor het delen van agenda's, contactpersonen en mailboxen. Ik heb mijn account toegevoegd in OS X (via Systeemvoorkeuren) en daarmee werkten de agenda, contactpersonen en mail direct goed. Ook is het geen probleem om de agenda's van collega's in te kunnen zien. Machtigingen e.d. worden goed overgenomen.
Wat mij niet lukt, en mijn collega's met Windows/Outlook wel, is om onze algemene info@bedrijfsnaam.nl mailbox in te zien. Ik heb er via de webinterface wel toegang toe, maar krijg hem in mijn mailprogramma niet zichtbaar. Ik heb er uiteraard de benodigde rechten voor.
Iemand een suggestie hoe ik dit voor elkaar krijg? Ik heb al geprobeerd om het info@bedrijfsnaam.nl adres toe te voegen met mijn niels@bedrijfsnaam.nl account. Dat gaat deels goed: bij het tabje 'Accountinformatie' staat dan het juiste mailadres en de juiste gebruikersnaam/wachtwoord, maar de mail die ik erop binnenkrijg is gewoon mijn eigen...
Alvast bedankt voor de hulp! :smile:
Niels
Ter info: OS X 10.8.2, Apple Mail 6.2