exec.symbool in het dock

Ik heb in mijn startup map twee mappen één met Virtualpcossystem en één met Qmaster beide hebben in hun map een file waar grijs vierkant mapvorm met bovenin exec geschrevenWeet iemand wat dit is gisteren verschen het grijs symbool met exec in het dock en kreeg ik het er niet meer uit ook niet geforceerd heb ik maar de computer opnieuw aan/uit moeten doen. Weet iemand wat er aan de hand is.Ik heb geen virtual pc op mijn G5.

Weird. Wat zijn je startup items? (system preferences-> accounts->startup items) zijn dat inderdaad die Qmaster en Virtualpc mappen? Delete ze gewoon. Je kunt die mappen, die in de start up map zitten toch ook gewoon weggooien? Wat de dock betreft: Kijk eens in de [i:96eb7d0e74]com.apple.dockfixup.plist[/i:96eb7d0e74], [i:96eb7d0e74]com.apple.dock.plist[/i:96eb7d0e74] en [i:96eb7d0e74]com.apple.dock.iconcache.501[/i:96eb7d0e74] (open met textedit) en probeer te achterhalen of er iets instaat dat er niet in thuis hoort, delete die files anders eens (moet je wel weer de Dock opnieuw samenstellen). Gebruik je of heb je wel eens TransparantDock gebruikt? Gooi de preference map daarvan weg en de list [i:96eb7d0e74]com.freerangemac.transparentdock.plist[/i:96eb7d0e74]

Het lijkt mij overigens zeer onwaarschijnlijk dat dit de oplossingen zijn…ik probeer ook maar wat.