exporteren naar flv

In het forum hier en op andere sites wordt aangeraden een flimpje te exporteren naar het flv formaat om te streamen op een website. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dat moet doen.

Ik bezit Final Cut Pro 5.0.4, Quicktime 7 Pro en Flash MX 2004, maar ik kan nergens deze export vinden…

http://livedocs.macromedia.com/flash/mx2004/main_7_2/wwhelp/wwhimpl/common/html/wwhelp.htm?href=00000868.html&single=true

Heel mooi en bedankt!

Weet iemand ook hoe je een panorama foto toont in Flash zodat het lijkt op QTVR?

Ik kan vanuit QT pro rechtstreeks exporteren als flv...

[quote:378d87f026="eRic@MacOSX"]Ik kan vanuit QT pro rechtstreeks exporteren als flv...[/quote:378d87f026]

Als je Flash 2004 Professional hebt kan dat. Je moet dan wel eerst Flash Video Exporter installeren. Daarna kun je bijna vanuit ieder programma wat naar quicktime kan exporteren (dus Quicktime, FCP, etc) ook naar flv exporteren.

Installer van Flash Video Exporter staat op de Flash 2004 disc.

dank je!

heb nu een speler (swf bestand) gevonden die de filmpjes netjes afspeelt .
Ik kan in de html-code dan aangeven welk formaat, welk fimpje en autoplay of niet:

<object type=“application/x-shockwave-flash” width=“320” height=“240”
wmode=“transparent” data=“flvplayer.swf?file=naambestand.flv&autoStart=false”>

<param name=“movie” value=“flvplayer.swf?file=naambestand.flv&autoStart=false” />

<param name=“wmode” value=“transparent” />
</object>

helaas heeft deze player geen echte bedieningsknoppen. heeft iemand wel zoiets, maar dan wel met de handige dingen die mijn huidige swf heeft (formaat, filmpje, auotplay)