exposé-achtige diavoorstelling...

In mail 2.0., finder-spotlight, voorvertoning, .... kan je nu in tiger rechtstreeks een diavoorstelling beginnen. Met de opties om aan iphoto toe te voegen enzo... Helaas de eposé achtige voorstelling vind ik nergens... Zoals je wel zult gezien hebben op de keynote of op de apple-site...

Ik heb een ibook G4, ik hoop echt niet dat ook dat niet mogelijk is voor ibooks??? (net zoals het waterachtige ding in dashboard…)

Als je naar een dia kijkt druk dan eens op de indexknop (lukt met iBook G3)

mss een domme vraag,

Wat is de indexknop??

[quote:23ecc0b062="ego"]Ik heb een ibook G4, ik hoop echt niet dat ook dat niet mogelijk is voor ibooks???? (net zoals het waterachtige ding in dashboard...)[/quote:23ecc0b062]

dat waterige kan alleen als je een nieuwe computer hebt ik weet niet precies waar die grens ligt maar volgens mij als je 1,3 ghz hebt dan laat die ook al dat waterige zien…

[quote:58b7ab8190="ego"]mss een domme vraag,

Wat is de indexknop??[/quote:58b7ab8190]
Knop met vier beelden er in…

[quote:58b7ab8190=“MacThijn”]dat waterige kan alleen als je een nieuwe computer hebt ik weet niet precies waar die grens ligt maar volgens mij als je 1,3 ghz hebt dan laat die ook al dat waterige zien…[/quote:58b7ab8190]
Dat heeft niks met de processor te maken, maar met de grafische kaart die in het systeem aanwezig is.
(Zoek eens op de site van Apple naar CoreImage)

Ja, weet nu al wat die index knop is... Helaas krijg ik die index knop niet te zien tussen de verschillende schermregelaars...

Ik krijg alleen dit te zien:

• vorige, pauz, volgende
    -toevoegen aan iphoto
    -stop

Geen index knop dus… :cry:

Die index knop krijg je alleen te zien als er meer dan 1 foto geladen is in de voorvertoning / diavoorstelling.

[quote:339528d24d="ego"]Ja, weet nu al wat die index knop is... Helaas krijg ik die index knop niet te zien tussen de verschillende schermregelaars...

Ik krijg alleen dit te zien:

• vorige, pauz, volgende
    -toevoegen aan iphoto
    -stop

Geen index knop dus… :cry:[/quote:339528d24d]

Ik heb hem ook niet… :?

Daaf

[quote:cb38ffdf8a]Die index knop krijg je alleen te zien als er meer dan 1 foto geladen is in de voorvertoning / diavoorstelling.[/quote:cb38ffdf8a]

hmm, inderdaad, nu voel ik mij wel wat stom maar het blijkt zo te zijn…

Wel is het zo dat vanaf een bepaald aantal fotoos het ook niet meer werkt…
Ik probeerde het uit met meer dan 100 foto’s in spotlight
Ook niet slim, maja… sorry mensen