Expose Powerbook

Ik heb een vraagje over de expose bij een powerbook. Zelf heb ik de powerbook 1.5 ghz met backlight verlichting. Alleen is het bij mij zo wanneer ik de F9 toets gebruikt voor aparte vensters je FN en F9 moet gebruiken voor expose. Druk je alleen op F9 dan is het de toets voor de backlight verlichting. Laatst was ik bij een, apple dealer en daar kon je wel rechtstreeks met de F9 toets expose gebruiken zonder de FN toets, alleen weet ik niet als het nu een powerbook was met of zonder backlight verlichting. Weet iemand hoe je rechtstreeks met de F9, F10 en F11 toets expose kan gebruiken zonder de FN toets te gebruiken ?

Kun je dat niet gewoon instellen bij je systeemvoorkeuren? Dan gooi je gewoon de backlight verlichting onder een andere sneltoets en expose onder F9 en verder? Of had je dat al geprobeerd?

Heb nergens kunnen vinden waar je de backlight verlichting kunt veranderen. Tis namelijk een vaste snelkeuze toets net als je volume en scherm contrast.

Lijkt mij ook. Volgens mij moet dat onder het menu expose bij de systeemvoorkeuren gewoon in te stellen zijn.

Succes!

In de "Preferences" - "Keyboard" kan je opgeven dat je de functietoetsen als "Normale F-Keys" gebruikt of dat je ze op de Apple manier gebruikt. Dit geeft het verschil tussen je toetsenbord verlichting en Expose... 't is even een weet :)

[img:01e734bc5f]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=2003[/img:01e734bc5f]

ik vind het veel handiger om in systeemvoorkeuren bij exposé de linkerbovenhoek te configureren dat zodra je met je muis naar linksboven gaat, alle vensters uiteentrekken. en voor de twee andere exposé effecten zijn er nog twee hoeken indien gewenst.

vind een kleine vlugge muisbeweging veel minder moeite dan iedere keer de F-toetsen in te hameren… just my 2 cents

try it !

Thanx voor de tips :D

Ik heb de exposé's onder de F1, F2 en F3, dan kan je met links exposéjun en met rechts gewoon muizen (venster aanklikken oid)

[quote:bb84c56ad3="Richie79"]Thanx voor de tips :D[/quote:bb84c56ad3]

Ik heb sinds vandaag ook een powerbook… Is het je nu gelukt? En hoe heb je het gedaan?

Alvast bedankt!

Niemand die hier een oplossing voor heeft?