Om te beginnen: welkom op MacOSX.nl natdatnl.
Ik sluit me verder gauw bij marloez aan: WAUW! Mooie beelden, mooi samengesteld en heel knap bewerkt. Tot in de puntjes. En uitermate sfeervol. Prachtig, ik ben onder de indruk.
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb voor het afdrukken van digitale bestanden op fotopapier goede ervaringen met PLM Photofinishing uit Tilburg. Goed vaklab. Snuffel maar eens wat rond op hun site en sla het hoofdstuk ‘Helpdesk’ niet over. Hier vind je aanlevertips en informatie over het printen van digitale bestanden en de werkwijze van PLM. Als eea goed op elkaar afgestemd is zul je WhatYouSeeIsWhatYouGet kwaliteit ontvangen.
Een prijslijst is alleen te downloaden als je klant bent, maar een belletje of een mailtje zal wel het eea kunnen doen.
Als je een echt goede expositie gaat houden moet je lijkt mij niet bezuinigen op de afdrukkwaliteit.
Voor het idee:
-digitale fotoprint 30x45 cm kost € 8,95 excl btw; max. formaat 50x80 cm € 26,40
-een digitale vergroting op het max. formaat van 50x80 cm kost € 46,00 ex btw
Er zit een verschil in de eigenschappen van de digitale prints en de digitale vergrotingen. Van de prints wordt een zgn ongecorrigeerde ‘0’-kopie gemaakt van je bestand terwijl de digitale vergrotingen naar wens kunnen worden gecorrigeerd. Voorbeeldje meesturen is dan een pré.
Verder kun je er ook digitale wandvergrotingen laten maken, foto’s laten opplakken, op ander materiaal af laten drukken (zoals canvas).
Nou, succes er mee. Groeten, Freek.