Expression gratis te downloaden bij Microsoft??!!!

Via onderstaande link kon ik expression gratis downloaden van de microsoft site. Ik weet niet of het een demo is oid, maar het lijkt er niet op Expression lijkt een beetje op painter, maar dan gebaseerd op vector informatie vroeger kostte het een paar honderd dollars

met dank aan applebits waar ik dit zag staan

Expression download

[mod:5650b4ec9b=“Stof”]Te lange URL effe omgezet naar een link.[/mod:5650b4ec9b]

lekker snel die download……………NOT :mrgreen:

maarten

Nooit gehoord van expession, maar ik kan hem inderdaad ook downloaden hier. Heeft M$ soms 'stiekem' een nieuw programma ontwikkeld voor de mac?

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=18597&highlight=expression

nee, dat is er veel langer dat programma. MS heeft dat opgekocht

moet maar een trend worden... M$ guratiessssss 8)

Expression is begonnen bij Fractal, dus de zelfde makers van Painter. 6+ jaar geleden was het programma zeer uniek. Tegenwoordig kan elk vector pakket met mooie brushes werken.

[quote:834cec27e3="olbo"]Expression is begonnen bij Fractal, dus de zelfde makers van Painter. 6+ jaar geleden was het programma zeer uniek.[/quote:834cec27e3] Klopt, versie 1.0 heb ik toen ook gekocht en nog ergens in de kast liggen, inderdaad UNIEK 8)

Ik weet het: je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.. maarrrrrr krijg toch wel een misselijk gevoel bij het zien van de interface van dit pakket. MS pijltje, MS mapje, MS trashcan etc. :oops:

[quote:0da99c6f5f="interFACE"]lekker snel die download……………NOT :mrgreen: [/quote:0da99c6f5f]

Idd, 1,5 KB per sec. ga het programma eens uittesten. Je weet nooit dat het goed is. Misschien vragen ze er binnen 2 jaar hopen geld voor :? .