exsp24

Is het normaal dat de "knobs" van mn keyboard wel werken met audio instrumenten zoals ES1 ES m etc. maar niet met de EXSP24.Kheb t over de resonance, cutoff etc. knoppen.Bij die andere werken ze prima maar bij de EXSP24 dus totaal niet. Alvast bedankt

Ik kan niet antwoorden op je vraag, maar je moet je avatar verkleinen. http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=9347

Bij mijn weten kan je gewoon je knobs assignen binnen de exsp24.. Kloppen al je assignments binnen de genoemde instrumenten. Ik bedoel is cutoff binnen [i:7f33ea0d67]elk[/i:7f33ea0d67] instrument de zelfde knop op je controller? Wanneer dat zo is ben ik eigenlijk benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen :D Ik moet meestal apart aanwijzen onder welke knop wat moet komen te staan.

Zo beter????????Hmmm ik zat verkeerd te kijken, ik moet idd ze anders assignen, maar hoe????

Je opent EXSP24 en dan ga je in het hoofdmenu van logic naar Preferences en klik op het automation tab/icon. Nu staat er onderin Learn Message. Klik daarop en beweeg een slider of knop op je controller. Je ziet kort een berichtje dat hij de knop/slider erkent. Klik daarna op een knop op de EXSP24 bijvoorbeeld de Cutoff en voilá ze knobbie iz moving!