Extenties verwijderen

Ik heb al gezocht naar een ander soort draadje hierover, maar niet gevonden, dus hierbij.

Hoe kun je de extenties verwijderen?? Ik wil terug van Airport 3.4 naar 3.3, maar hiervoor dien je enige extenties uit de map bibliotheek -> extenties te verwijderen. Als ik dit doe, geeft de Finder aan dat ik te weinig rechten heb. Opstarten zonder extenties helpt ook niet? Wie weet raad??

extensie selecteren, dan toon info en rechten op jezelf zetten. zou alleen daarna de volumebevoegdheden herstellen

Dat had ik ook al geprobeerd, maar dat werkt ook niet :( Kon hem ook toen niet verwijderen

en als je de bevoegdheden van de map extensies tijdelijk op jezelf zet??

inloggen als admin?!

Probeer eens de bestanden uit de map te slepen naar bijvoorbeeld de desktop. Dan herstarten om ze daarna weg te gooien.

Als dat niet lukt, dan zul je waarschijnlijk met de terminal aan de slag moeten om de bestanden te verwijderen.

En hier het echte antwoord op je vraag!

Uninstall Apple AirPort Software 3.4

Gevonden op de site van MacInTouch.

maar het blijft een feit dat ook met dit antwoord, de rechten van de extensies op systeem staan.

[quote:2f9c49897e="wjgmspeedy"]en als je de bevoegdheden van de map extensies tijdelijk op jezelf zet??[/quote:2f9c49897e] Dat is een hele goede. Hierme werkt het wel. Thanx voor de hulp! :D