externe cd schrijver doet het niet!

Ik zou wel eens even voor iemand zijn cd writer op de mac aansluiten, ja dat dacht ik.

Het is een cd-rw 48-24-48 writer van iomega. Op de iomega site zeggen ze dat er al software voor het apparaat op maxosx moet zitten maar waarom doet ie het dan niet!

Weet er iemand een antwoord?

Ik heb exact dezelfde brander als jou, zo'n zwarte externe. De software werkte bij mij ook niet. Alle bestanden die ik had wilde ik op een cd branden op mijn oude iMac, maar hij gaf aan dat hij had gebrand terwijl dat niet zo was. Nu ben ik dus alles kwijt dankzij dat ding. Echter, naast de slechte software die Iomega levert, is het een hele fijne brander als gebruikt maakt van Toast. Dat is een programma voor het branden van cd's en deze kent bijna alle cd-branders. Het nadeel is alleen wel dat dit programmaatje een aantal centen kost, maar misschien kan je het ergens vandaan zien te rippen (Heb ik ook gedaan). En dan zul je best veel plezier kunnen beleven aan dat ding.

Succes

Hoi, Mijn Iomega usb2 brander wordt wel herkent door mijn iBook G3 (usb1) in de System Profiler, maar Toast 5 en Iomega Hotburn herkennen de cd-writer niet!! Ik draai OS 9.1 en dat zou geen probleem moeten zijn... Iemand een idee?

Hoi, Mijn Iomega usb2 brander wordt wel herkent door mijn iBook G3 (usb1) in de System Profiler, maar Toast 5 en Iomega Hotburn herkennen de cd-writer niet!! Ik draai OS 9.1 en dat zou geen probleem moeten zijn... Iemand een idee?

Al opgelost met Discribe...