Externe harddisk voor Mac Mini

Ik dacht, misschien wel leuk om even te laten weten, dus bij deze. Na de Minimate en de LaCie nog een ander model externe harddisk voor bij de Mac Mini en ditmaal zonder logo, maar met leuk ledje :D :

http://www.newertech.com/ministack

Ook verkrijgabaar bij www.macstuff.nl . Het leuke is dat je ook de “losse” behuizing kan krijgen en daar zelf een 3,5 inch harddisk (de harddisk uit je oude wintel-machine?) in kan plaatsen.

Deze ziet er zo op het oog een stuk beter uit als die lacie en micronogwat :)

Post eens een plaatje... ik krijg die linkjes niet open... :?

kluns :P

[img:abf618fde4]http://www.newertech.com/images/whitefront700.jpg[/img:abf618fde4]

Haha...

De site van Newertech wil niet open… niet in IE als in Safari… :oops:

Die ziet er goed uit!! Even wachten tot wat mensen hem hebben. Ben namelijk vooraleerst benieuwd naar de 'herrie' die het apparaat maakt, of liever het gebrek hieraan ;-)

Er zit een smart powerswitch op, waardoor ie tegelijk met je Mac mini aan en uit gaat. Ideaal dus om te gebruiken als bootdisk…

Ik heb de 250 GB versie sinds een week voor mijn Powerbook. Werkt zeer prettig, maakt alleen wat herrie als je 'em gebruikt, anders is ie lekker rustig aan het slapen. Schijfsnelheid is prima en de extra poorten kan ik goed gebruiken op mijn Powerbook. De powerswitch werkt dus ook bij mij. Aanrader.

Wel weer een prijzig gadget, potverdikke is die nog geen honderd dollar in de USA, moeten wij er weer € 118,05 = $ 145,60 voor betalen, is zowat 50% erboven op, voor een léég kastje met een FW/USB hub erin! Als het nou 99 euro was, was dat in ieder geval wat realistischer. Ik snap bèst dat ze wat winst willen maken, maar dit zijn woekerwinsten. :( Aan de andere kant, als ik er één laat komen uit de States (já, dat kán!) betaal ik vanwege de verzendkosten ook al € 103,91... Pittig...

[quote:da3b54cc16="James T. Kirk®"]Aan de andere kant, als ik er één laat komen uit de States (já, dat kán!) betaal ik vanwege de verzendkosten ook al € 103,91... Pittig...[/quote:da3b54cc16] Heb je hierbij rekening gehouden met de toeslag die je van de Douane kunt krijgen?

Nee, als dat 19% is, kun je het wel schudden. Ben je nóg duurder uit, dan bestellen bij Macstuff... :x Sorry hoor de postcodeloterijprijs is m'n neus alweer voorbij gegaan! :innocent: