externe HD probleem

ik heb al heel lang een 80 gig lacie externe hd! maar hij heeft volgens mij nooit echt fatsoenlijk gewerkt! zo kan ik vaak bestanden van 2 gig niet naar de schijf copieren omdat hij zegt dat de schijf niet genoeg plaats heeft! maar er is nog 37 gig vrij! nu wil ik proberen alle files die er op staan over computers te verspreiden om zo de schijf eens grondig te fragmenteren. maar als ik bf de map muziek naar een andere schijf sleep begint hij te copieren, maar na een tijdje geeft hij een foutmelding dat er een beschadigde file tussen zit of zo! en breekt ie alles in het midden van een opdracht af! kan ik hier iets aan doen? want de mp3s die er opstaan spelen allemaal zoals het moet! heb de schijf al door een scanner gehaald enz! maar het heeft allemaal niet geholpen!

groetjes jonas

Klinkt alsof je een bad sector (oid) op je hd hebt. Heb je al eens diskdoctor erop logelaten ?

Ik heb deze topic gesplits omdat chonazz zijn probleem al heeft opgelost door alles te branden. Daarna vroeg hij hoe een externe schijf te sharen.

De nieuwe topic is verhuist naar “[b:4fd50559ad]Internet en Netwerken[/b:4fd50559ad]”.