Externe HDD doet vreemd...

Ik heb vandaag een nieuwe MacBook Pro ontvangen.

Bestanden van mijn externe schijf heb ik even overgeheveld naar OS X om vervolgens de externe schijf te wissen en te herpartitioneren.

Nadat dit klaar was alles op de juiste partities terug geplaatst en Time Machine ingesteld.

Na een herstart van OS X worden er 3 van de 4 partitites wel getoond, de 4e (Time Machine) is grijs.

Ik heb via Schijfhulpprogramma geprobeerd de schijf te wissen, te controleren, te herstellen. Maar niets van dat alles werkt. Hij blijft als het ware hangen.

Morgen hang ik hem even aan een Windows-machine, om te kijken of wissen daarop lukt.

Iemand een idee wat er gebeurd kan zijn, wat ik kan doen? Anders ga ik Samsung bellen voor service.

[b]Mac OS X v10.6: uw reservekopieën overbrengen van uw huidige harde schijf naar een nieuwe
[/b]
Als u een upgrade uitvoert naar een nieuwe harde schijf met een hogere capaciteit, wilt u mogelijk uw bestaande Time Machine-reservekopieën overbrengen voordat u die gebruikt voor normale reservekopieën. Volg deze stappen om uw bestaande reservekopieën te bewaren in de nieuwe, grotere harde schijf:.......... kijk hier eens voor info : http://support.apple.com/kb/HT1427?viewlocale=nl_NL