Externe schijf

Ik heb een externe schijf Omega HHD , als ik de Mac opstart dan is de kleur van de icoon van mijn schijf op mijn bureel blad oranje, en na een tijd gaat die kleur van die icoon over op groen, maar het gebeurd ook dan die enkel dagen oranje blijft, hij maakt even goed een copy, wat betekenen die kleuren van die icoon, die is vroeger altijd na het opstarten oranje over gegaan op groen geweest , graag uw mening , en is er iets mis mee.

Volgens mij zit het zo: wanneer TimeMachine Back-up actief is dan kleurt de schijf groen. Is TM klaar, dan kleurt de schijf weer oranje.

Sterker nog, bij mijn blijft hij gewoon geel/oranje. Niets te vrezen dus :slight_smile:

En ja dat is het officieel windows 95 groene achtergrondje :smiley:
(werkt gewoon lekker rustig)

U kan gelijk hebben, bij mij is op dit ogenblik de schijf van uw 2 de voorbeeld groen, en op mijn bureel blad oranje /geel, en die blijft zo, maar het is mij op gevallen, dat het zo is sinds ik de El capitan 2 weken geleden heb geïnstalleerd , ik weet niet of het er wat mee te maken heeft.Ik ga er op letten en hou u op de hoogte, toch bedankt voor uw antwoord , ik wou dit maar mee geven.