eyetv en airport express streaming

Ik heb een Legato Eyetv Hybrid en wil graag het geluid middels airport express over m'n installatie afspelen. Wie helpt deze newbie?

Met airfoil kan dat. Maar je zit met latency.

waarom zou je dat willen. je kunt toch gewoon tv kijken?

Thx!

airfoil geinstalleerd en dat werkt. Door de latency is het echter niet bruikbaar.
Waarom ik dat wil? Ik heb een mooie hifi-set en voor itunes werkt dat perfect. Het leek me dus logisch om ook m’n tv geluid over de speakers te laten klinken.

Ik houd me aanbevolen voor oplossingen die de latency oplossen (tv-beeld vertragen?)

waarom trek je niet gewoon een kabeltje van je comp naar je hifi? Dan heb je geen latency.

kabeltje trekken had gekund, maar dat had ik ook de airport express in de winkel gelaten. Wellicht als ik met de kerst ingesneeuwd zit, trek ik alsnog een kabeltje ;-)

Misschien het onderzoeken waard:

PHILIPS SLM5500 Wireless Multimedia adapter
Speel de films van je PC draadloos af op je TV
Films, muziek en foto’s naar de TV verzenden.

Natuurlijk word er niet over mac gesproken, maar zoals gezegd het onderzoeken waard.

Prijs is nu bij Dixons € 199,- dus wel aardig geprijst… :frowning:

En een audiokabeltje van je TV naar je hifi set? Of heb je geen TV?

je kunt je eyetv films afspelen met VLC-player, en dan vervolgens in dat programma het geluid vertragen. Is nbiet helemaal perfect, maar het werkt aardig..

Oude truuuk, maar recent geplaatst hier: http://www.macosxhints.com/article.php?story=20061209201219940&query=vlc

Dank voor de tips! Als recente switcher wordt ik alleen maar enthousiaster!

Mijn “uitdaging” is nog steeds actueel: het gaat immers om “live” TV beelden en dus niet zo zeer films. Ik heb op de plaats waar de mac/audio staat geen TV meer. Ik kan dus niet van de audio-set naar een TV.

veel suc7 ermee... met mijn lage budget is het nog steeds niet gelukt