Wie heeft [i:dfb3168c6b]wel[/i:dfb3168c6b] [b:dfb3168c6b]HD[/b:dfb3168c6b] beeld met zijn EyeTV met een sateliet ontvanger? Ik voer de gegevens in volgens de info van onderstaande site maar geen resultaat. (misschien is mijn smart kaart niet smart genoeg?) http://www.satellitemagazine.com/?action=pagina&id=49&id2=1740&title=EK%20Voetbal%20en%20Olympics%20in%20HD%20op%20de%20satelliet
Volgens mij is de EyeTV geen hdtv-ontvanger en die heb je toch echt wel nodig om HD te kunnen ontvangen. Net zoals je een speciale HD-ontvanger voor de digitale-kabel nodig hebt. Dat lees ik trouwens keurig op de site die je als link opgeeft.
Heb ondertussen ook zitten zoeken. HD kan ik wel met deze ontvanger binnen halen, heb ik al ervaring mee (Astra HD bijv). Maar waarschijnlijk moet de smart-kaart anders. De Euro 1080 cart voor: schrik niet 280 euro (en maar paar jaar geldig) of een SECA 2-smartcard . Bedragen waar van ik zeg nou laat maar zitten dan
[quote:c16b12282f="macoky"]Volgens mij is de EyeTV geen hdtv-ontvanger en die heb je toch echt wel nodig om HD te kunnen ontvangen. Net zoals je een speciale HD-ontvanger voor de digitale-kabel nodig hebt. Dat lees ik trouwens keurig op de site die je als link opgeeft.[/quote:c16b12282f]
Geen idee hoe dat met de satelliet variant is maar de EyeTV610 (kabel) ondersteunt wel degelijk HD.