eyeTV

Wie heeft er ervaring met eyeTV?

Ik wil het nl. aanschaffen (maar 250 euries is best veel geld), maar als ik bv GTST niet zou kunnen kijken op mijn Maccie, dan hoef ik het niet te kopen.

Waar het eigenlijk op neer komt is: kan ik eyeTV gewoon aansluiten op de coaxaansluiting en kan ik dan ook de programma’s bekijken die ik ook op een normale tv kan kijken?
Want wat ik er van begrijp is dat het alleen digitale tv kan ontvangen…satelliet e.d.

Is het niet beter om dan een Qware externe TV tuner aan te schaffen via Dixons...dit is een externe tuner via vga...et valt te proberen,het scheelt meer dan 110 euro in aanschaf....

Deze link

Ja dat kan, het is precies zoals je dacht dat het werkt... ;-)

makelthedevil: Dit is niet hetzelfde… Waar jij het over hebt is een apparaatje waar je een vga monitor op aan kunt sluiten!!

Mzzl,

El_Oy

Nee weet ik maar een groot deel van de powermac gebruikers heeft tegenwoordig een goedkoop vgascherm dus bij de meeste werkt het wel,maar ga ervanuit dat jij een usbapparaat moet hebben(je hebt neem ik aan een imac?)...

[quote:c778140a6e="makelthedevil"][url=http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Computers&menucat=Computers%5FRandapparatuur&subcat=Computers%5FRandapparatuur%5FVideokaarten&scindex=11&subsubcat=Computers%5FRandapparatuur%5FVideokaarten%5FOverig&prid=0007037320[/url]Deze link[/url][/quote:c778140a6e]

Geeft het volgende resultaat in Camino, Explorer, Safari … :?

‘Er is een fout opgetreden .
Nummer : 424
Omschrijving : Object required
Bron : Microsoft VBScript runtime error’

De naam MicroSoft komt er ook in voor :innocent:

Haah ja dat gebeurd vaker....we hebben een nieuwe schoolsite en ik doe ook informatica dus zeg tegen de leraar "de website zou online moeten zijn,maar ik kon 'm gisteren niet lezen"....hij:"wat voor browser gebruik je dan?"...."internet explorer 5"....hij:"geen idee wat de oorzaak is" ik:"op een mac"...."oh dat zal het dan zijn ":x discriminatie van de mac

Als je een G3 of G4 hebt (geen G5) van minimaal 400 Mhz, kun je ook eens kijken naar de inbouwkaart van [url=http://www.meilenstein.de/]Meilenstein[/url] (Televio). Stuk goedkoper en betere beeldkwaliteit. Maar wel inbouw, ja...

Mannen bedankt voor jullie reacties. Ik zal ff vertellen wat ik heb iMac 15" Flat Dus weinig inbouw mogelijkheden en al het andere zegt me niet zoveel. Maar ik begrijp ervan dat er weinig tot geen mensen eyeTV hebben of die niet aangesloten zijn bij dit geweldige forum.

Ik laat het nog ff staan en ik kijk sowieso elke dag op deze site, dus ik w8 gewoon ff de reacties verder af…

Thnx

Dan help ik je wel (weer :wink: ) uit de brand. Ik heb namelijk een EyeTV. Ik heb hem gewoon aangesloten op de kabel (Eneco / UPC dus). Alle zenders die UPC [url=http://upc.nl/frequencies_gm.php?GM=0599]hier[/url] opsomt, kun je gewoon invoeren in de EyeTV. Pas de problème. Ik zou zeggen, kom een keer de kwaliteit bekijken.

Lucas,

dan kom ik idd ff langs om te kijken, want ik ben wel errug benieuwd…

bel of mail me ff voor een afspraak te maken…

Allemaal bedankt

:stuck_out_tongue:

Het enige waar je rekening mee moet houden is dat de fps maximaal 30fps oid zal bedragen, daar je over de usb poort gaat. Tenminste dat lijkt mij. Wat ik me afvraag of je met dergelijke apparaten ook lichte decodering kunt doen.