F.... Tiger

En om verder te doen, nu is er geen enkele printer meer die nog wil printen ( heb er drie).

Dit roept bij mij de bedenking op: hoe kan Apple nu zoiets flikken.

Ik zit met de problemen zij met de poen gdvrrrrrr

[quote:4242048c17="tridee"]En om verder te doen, nu is er geen enkele printer meer die nog wil printen ( heb er drie).

Dit roept bij mij de bedenking op: hoe kan Apple nu zoiets flikken.

Ik zit met de problemen zij met de poen gdvrrrrrr[/quote:4242048c17]

Heb je toevallig geen printer drivers geïnstalleerd bij de installatie?

Vervelend...

Als je wat meer info geeft kunnen we je misschien helpen… :?

Tjonge jonge, wat kort door de bocht, wat een geklaag. Zou het misschien aan jezelf kunnen liggen? Hier echt geen printproblemen hoor.

Wat voor printer heb je en hoe heb je Tiger geïnstalleerd?

Idd wat een geklaag. wees eens wat duidelijker. Ik heb een goed werekende all in one op mijn netwerk geinstalleerd, werkt PERFECT, en dat in 1-keer.

dit is nieuw mac-gedrag: een nieuw besturingssysteem installeren en gaan vloeken op het besturingssysteem als iets het niet meer doet . . . .

bij mij werkte lekker alles in 1 keer goed . . . … :evil:

Tis gelukkig maar een belg :) die snappen het nie

[quote:e4c0c39616="Riddla"]Tis gelukkig maar een belg :) die snappen het nie[/quote:e4c0c39616]

Gelukkig weer een Hollander die een beetje kort door de bocht gaat :wink:

Als je een beetje hulp wenst, hebben we hier een minimum aan informatie nodig:[list:3320201413]• Welke printers?

• Heb je Schijfhulpprogramma > SchijfEHBO > Herstel volumebevoegdheden al toegepast?
[/list:u:3320201413]

Als 'ie nou 's reageerd die tridee dan kunnen we 'm helpen ipv dat 'ie alleen ff z'n ongenoegen spuit op het forum en vervolgens weggaat... Dan schiet je ook niet op ook :x

Als ik zo behandeld zou worden zou ik ook maken dat ik weg kwam. Van waar deze onvriendelijke behandeling? Kennen jullie het woord 'zelfgenoegzaam'.

Ik had even problemen, maar dat kwam omdat er geen juiste driver bij Tiger zat voor men all-in-one van HP (2110). Driver vanaf het cdtje geinstalleerd en nu werkt hij perfect!

Niels

[quote:861f676b15="p.amir"]Als ik zo behandeld zou worden zou ik ook maken dat ik weg kwam. Van waar deze onvriendelijke behandeling? Kennen jullie het woord 'zelfgenoegzaam'.[/quote:861f676b15]

Zeg ik wil niet lullig doen maar ik zie d’r genoeg reacties tussen zitten die behulpzaam zijn hoor…

[quote:a31320cdd1="p.amir"]Als ik zo behandeld zou worden zou ik ook maken dat ik weg kwam. .[/quote:a31320cdd1]

dat was het plan!

:evil:

[quote:7468a37cae="MrSharky"]Ik had even problemen, maar dat kwam omdat er geen juiste driver bij Tiger zat voor men all-in-one van HP (2110). Driver vanaf het cdtje geinstalleerd en nu werkt hij perfect!

Niels[/quote:7468a37cae]

Mijn All-In-One van HP (de 2355) wordt niet door de HP Setup Assistent gevonden. Het printgedeelte heb ik wel werkend gekregen, het scan gedeelte niet :frowning:

HP schijnt aan het werkt te zijn met een driver.

[quote:4690704ef2="Mendoza"][quote:4690704ef2="p.amir"]Als ik zo behandeld zou worden zou ik ook maken dat ik weg kwam. .[/quote:4690704ef2]

dat was het plan!

:evil:[/quote:4690704ef2]

In my case: plan “Mislukt” :innocent:

mijn photosmart 1315 printer doet het wel onder tiger. Echter wat ik bij de vorige versie had (panther) is dat het printen erg traag gaat. Gezien het al een oudere printer is zal er geen nieuwe driver komen vrees ik.. das wel erg jammer.