F1 Championchip Season 2000

Als het goed is F1 Championchip Season 2000 sinds een tijdje uit. Kan iemand mij vertellen of het de moeite waard is of beter mijn geld aan iets anders kan uitgeven??

Dennis

P.S. F1 Championchip Season 2000 is van Feral.

M'n zoon heeft onlangs F1 en een logitec Wingman GP stuurwiel gekegen op z'n verjaardag. F1 is redelijk spectaculair mede door het realistische geluid. Het spel loopt soepel voorzover ik heb gezien op m'n iMac 600 met 768MB intern geheugen. Zelf heb ik even een paar oefeningen voor het driverslicense gedaan, maar dat is niet eenvoudig. Zeer snel reageren is dan noodzakelijk. Wanneer je gewoon race't kan je het stuurwiel loslaten en neemt de computer de besturing over. Schakel je dit soort zaken uit, dan ga je nogal eens van het circuit. Een stuurwiel is bij dit spel onmisbaar. Ik vind het opstartmenu er wel gelikt uitzien en e.e.a. is voorzien van Nederlandse menu's. In de rijschool en tijdens wedstrijden wordt er ook Nederlands gesproken.

Ik heb het zelf niet, maar wel een tijdje geleden de demo gedownload van de Feral site. Op mijn G4 draait het als een speer! Er zijn niet zo heel veel goede race-spellen voor de Mac, helaas, maar dit vond ik wel de moeite waard! Zoals al geschreven werd, een stuurwiel (en eventueel pedalen!) is zeer aan te raden. Ik had al een CH Products set (USB Yoke + Pro Pedals) en daarmee voel je je echt in zo'n auto zitten. Gaaf! :D

moet die stroom-adaptor voor je stuurwiel ook bij een mac gebruikt worden of krijg je ook stroom via de USB?

Het stuurwiel is aangesloten via usb + stroomadaptor. Voeding gaat dus niet via usb-aansluiting, ten minste dat is bij de Logitech Formula GP zo.

Ok idd wel leuk die game en de force feedback maakt het helemaal af. Nu nog winnen :cry:

heeft niemand de ideale car setups voor mij, ik ga niet vijf weken lang rondjes rijden in Spa-Francochams.

hangt af van de weersomstandigheden, maar ik heb een andere truuk gevonden, zet de skills van je tegenstanders op minimum en zo win je heel gemakkelijk :lol: achteraf zet je ze wat sterker anders wordt het wel oersaai

Zo kan ik het ook, is leuker als je ook snel kunt zijn.