F12 toets in dreamweaver (op mijn ibook)

Wanneer ik de preview van mijn website wil zien moet ik op F12 drukken. Deze knop is op mijn ibook voor het openen van de cd-speler. Hoe kan ik deze knoppen nu toch laten werken. Onder F3 t/m F5 zitten oa ook de geluidsvolumeknoppen.

Iemand ideeen?

:apple: Robsappeltjes :apple:

Om de cd te verwijderen moet je f12 toch langer inhouden, bij dreamweaver hoef je em alleen aan te tikken, zeg maar.

misschien heeft ie dikke trage vinger en weegt ie zoveel dat bookie denkt dat er lang op wordt gedrukt :P

[quote:a0324e6a08="Jurriaan."]Om de cd te verwijderen moet je f12 toch langer inhouden, bij dreamweaver hoef je em alleen aan te tikken, zeg maar.[/quote:a0324e6a08]

Nee, 1 keer kort indrukken werkt niet, en “iets” langer inhouden opent al meteen de cd-speler.

[quote:7373e84ba7="spac-e-jay"]misschien heeft ie dikke trage vinger en weegt ie zoveel dat bookie denkt dat er lang op wordt gedrukt :P[/quote:7373e84ba7]

Heb je zelf wel een ibook, ik heb een donkerbruin vermoeden van niet, dus → :sealed:

Probeer eens de combinatie fn-toets en F12-toets.

[quote:54835293fa="macpro"]Probeer eens de combinatie fn-toets en F12-toets.[/quote:54835293fa]

Je heet natuurlijk ook niet voor niks “macpro” :wink:

Bedankt voor de oplossing :smiley:

:lol: