FaceTime maakt in iOS 15 een einde aan grootste frustratie videogesprekken

Apple maakt in iOS 15 een einde aan een grote frustratie op gebied van videobellen. FaceTime krijgt er nog een handige feature bij.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Je kent het wel: je vergadert met FaceTime … eh nee dat ken ik niet. Sterker nog: het lijkt me sterk onwaarschijnlijk dat je dat doet. Werkt alleen op Apple platform, integreert nergens mee (Teams kan ik direct meenemen met een Outlook-afspraak, Zoom zit geïntegreerd in het Whova conferenceplatform bijv) FaceTime is grappig voor vrienden en familie maar nog nooit gebruikt: daar heb ik whatsapp voor. FaceTime is net zo nuttig als iMessage waarvoor ik ook alleen met Applelaars mag praten. Ik praat met ‘mensen’ niet met ‘platformgebruikers’.

Fijn door dat ze die “grote” ergernis aanpakken, maar wanneer halen ze die f…cking bug eens uit facetime zodat externe speakers van je monitor gewoon functioneren grrr@#$%^!!!
Het is al sinds november bekend dat er v.w.d.b. een bug in BigSur zit, :rage: en beloven met een update dat het gefixed wordt :face_with_symbols_over_mouth: