falende wmv-plugin?

Zowel de Quictime 7.0.4 als de Flip4Mac gisteren geïnstalleerd. Ik heb begrepen dat voortaan met de Quicktim-player nu ook wmv films afgespeeld kunnen worden, vanwege de wmv plugin van die Flip4Mac. Maar dat gaat niet. Ook niet met "open met" e.d.. Bij de Flip4Mac in de systeemvoorkeuren is het mogelijk om een aantal opties van de Flip4Mac aan te vinken. Kan het weigeren af te spelen van een wmv-film door Quictime aan één van die al dan niet aangevinkte opties liggen? Alvast mijn dank.

Bij mij werkt het wel, WMV bestanden worden netjes afgespeeld in Safari. Echter als je het venster probeert te sluiten of back gaat dan crashed Safari.

[quote:65e39fce3f="Macfreak.be"] Waarschuwing: (Edit: Ger Nijkamp) Flip4Mac werkt niet correct als je Mac OS X 10.4.4 in combinatie met QuickTime 7.0.4 gebruikt. Daar kwamen diverse MacFreaks al achter via dit draadje. Met eerdere versies van QuickTime werkt het wél naar behoren. Mocht je QuickTime 6.0.4 al geïnstalleerd hebben dan kan je met deze re-installer eventueel terug naar QuickTime 7.0.1 om Flip4Mac te proberen. Realiseer je wel dat QuickTime 7.0.4 een ernstig veiligheidslek heeft gedicht dat je met QuickTime 7.0.1 weer wagenwijd open zet. Ons advies: wacht met het gebruik van Flip4Mac totdat er een versie beschikbaar is die met Mac OS X 10.4.4 en QuickTime 7.0.4 compatibel is. Wat schreef Peter nu ook alweer..? Goede voornemens van Ome Bill..? Dan moeten we toch nog éven geduld hebben... [/quote:65e39fce3f]

http://www.macfreak.be/cgi-bin/forums/readnews.cgi?action=newspage&newscounter=1&newsitem=1137074638&newscount=24#1137074638

Iedereen bedankt. Red me voorlopig wel met de andere players (zelfs met het zwarte schaap in Apple-land , de Windows Media Player!)

Ik kreeg een mailtje met windows filmpie met als gevolg dat ik na het filmpie gezien te hebben problemen kreeg. Het was niet meer mogelijk om wat dan ook aan te klikken zonder crash, ook kon ik dat mailtje met het filmpie niet meer verwijderen. Na het weggooien van prefs en het één en ander opnieuw invullen had ik weer soortgelijke problemen. Na het deinstalleren van Fip4Mac was alles weer in orde.

Toch zou ik nog even willen weten hoe je al die opties correct aan moet vinken bij de Flip4Mac in de systeemvoorkeuren....