Family Pack?!?!

??? euh tja,... ik wens Apple echt al het goeds, getuige het trotste bezit, privé, van liefst 2 PowerBook G4's a 667MhZ. Dat doet nog steeds een beetje pijn. Maar kan iemand me vertellen waarom ik een family-pack van ongeveer 260 euro moet kopen?  :0  Kan ik niet 1 versie aanschaffen en die op beide machines installeren?  :D Of ga ik dan heel veel problemen meemaken. Ik ken complete bedrijven met 100-den medewerkers die allemaal keurig op 1 OS 9.2.2 draaien.

Beammeup

Problemen waarmee?

In princiepe kan het…

mk

officieel moet het…

Problemen met ongeveer 260 euro voor 5 licenties voor OS 10.2 :(  Terwijl ik er 2 van de 5 ga gebruiken en net, 2 weken geleden een nieuwe G4 powerbook heb gekocht.

Als je die twee weken geleden hebt gekocht, heb je volgens mij recht op 10.2 voor €30.

een van de problemen die je na installatie van het zelfde pakket OSX in een netwerk kan hebben is het niet zichtbaar zijn voor andere in het netwerk. Je bent alleen nog maar te benaderen via een alias of een ip-nummer.

Heb heel braaf in parijs een 5-users, a 269 euro, licentie aangeschaft. Die je volgens het bijvoegsel ook mag gebruiken als je in een woonwagen woont...

[quote:post_uid0="Gijs"]Als je die twee weken geleden hebt gekocht, heb je volgens mij recht op 10.2 voor €30.[/quote:post_uid0] Klopt heb ik ook gedaan, maar dan heb je toch nog maar één licentie ???

[quote:post_uid0="jos robijn"]een van de problemen die je na installatie van het zelfde pakket OSX in een netwerk kan hebben is het niet zichtbaar zijn voor andere in het netwerk. Je bent alleen nog maar te benaderen via een alias of een ip-nummer.[/quote:post_uid0] Oh dat wist ik niet? dat toch vreemd? mk