fast dvd copy

Hallo,

Ik wide het programma Fast DVD Copy eens uitproberen, en dat mag, legaal, je krijgt van die lui een registratie nummer, om het een keer te proberen.
Dat gedaan, zegt het programma dat er een nieuwe update is. die gaat ie gelijk zoeken, maar hij vind niks, er volgens de site geen nieuwe update ! weet iemand iets, of wat ik kan doen ???

Groeten RoberT

Klote, volgens mij weet niemand het gouden antwoord.

ik heb zelfs die lui gemaild, maar die slapen nog , denk ik Usa of zo....

die updatemelding krijg ik ook steeds dus niet ongerust zijn doet het zo ook prima, alleen ben ik nu van de gemakkelijke weg (fast dvd copy) geswitched naar de 'moeilijkere' weg (mactheripper - dvd2one - en dan toasten)

mijn ondervinding na een 100tal kopietjes is dat de dvd’s met fastdvdcopy, soms fouten toonden in de menuweergave van de film, de navigatie werkte maar allesbehalve van sommige dvd’s.

Het heeft een tijdje geduurd maar op de laatste manier is het veel beter om een dvd te dubbelen!

Oja je doet best geen andere zware rekentaken of je dvd is naar de vaantjes zelfs met mijn dual 1.8 G5, had ik soms haperende dvd’s omdat ik aan het photoshoppen was terwijl ik fastdvdcopy draaide!

servir frais

nog een tip wanneer je bij fastdvdcopy extra's weggooit NOOIT alle extra's, laat de eerste files staan, ik spreek uit ondervinding dat wanneer je de extra's weggooit een dvd vaak niet meer bruikbaar was, waarschijnlijk zitten bij sommige dvd's hier ook beveiligingen in verwerkt....

Hallo

dit deed ik eerst “mactheripper - dvd2one - en dan toasten”
maar sinds Tiger krijg ik foutmelddingen tijdens de bewerkingen, dus vandaar dat ik naar een andere
optie zocht.

ik heb vandaag bericht gehad van die firma die fastdvdcopy verkoopt, dat ze meer klachten hebben gehad, en ze bezig zijn dit op te lossen, voorlopig moest ik dit (com.Velan.FastDVDCopy.plist ) that is in the folder ~/Library/Preferences/ ) vast uit mijn pref halen, en de bevoegdheden repareren .

als het opgelost is krijg ik weer bericht. toch netjes, dacht ik zo