Fast user switching?

Ik heb een eigenaardig probleem. Ik heb Fast user switching aan staan op mijn laptop sinds het begin. Nooit een probleem mee gehad. Maar nu verdwijnt soms mijn korte naam rechtboven in de menu balk en komt pas weer terug als ik in preferences naar accounts ga en dan login option selecteer. Dan staat alles weer keurig zoals het hoord.

Iemand enig idee waar dit vandaan komt of wat ik daaraan kan doen?

ik denk dat je perongeluk met de command (apple-toets) toets en je muis het eruit sleept ofzo...

Is volgens mij een bugje in 10.4. ik heb het ook en zo ook anderen...

Het eruit slepen zou een keer kunnen gebeuren, maar is ook dan al onwaarschijnlijk. Je krijgt visueel en met geluid feedback van die actie. Ik wist trouwens niet eens dat dat kon, maar net geprobeerd en het kan inderdaad. Het is iets wat al een paar weken speelt, lijkt meer op een bug dan wat anders...

nog nooit ergens last van gehad, hopelijk is hier een oplossing voor in de volgende update.

ik weet niet zeker of het werkt, maar je zou de voorkeuren van je menubalk eens kunnen verwijderen: com.apple.systemuiserver.plist. Er zijn de laatste tijd idd meer problemen met de menubalk geweest. Er is al eens draadje over geweest, maar dat kan ik niet meer vinden. Oorzaak is niet de update naar OSX10.4.4 sec, maar een update van één van de iApps die tegelijkertijd werd meegestuurd.

Het er uit slepen kan in ieder geval niet. Net geprobeerd, lukt niet. En als het niet moedwillig lukt, lijkt het me onwaarschijnlijk dat je het per ongeluk wel voor elkaar krijgt. Het zal dus wat anders wezen.