Favicon

Wie kan mij helpen? Ik heb natuurlijk de zoekfunctie van het forum al geprobeerd, evenals googelen :) Maar ik kom dr echt niet uit. Heb een geinig .ico bestand gemaakt. Heb het geupload... Heb netjes verwijzing gemaakt .. maar ik zie nix .. !![url]www.cbsdww.nl[/url] Wat doe ik fout?? Als ik de url intyp en dan [url]www.cbsdww.nl/favicon.ico[/url] doe zie ik wel dat hij keurig is geupload .. Heb ook cache al leeggemaakt ...mj ... :?

de favicon is netjes zichtbaar hier (met safari uiteraard) bepaalde browsers herkennen geen favicons

helix

[quote:d9ae274829="helix"]de favicon is netjes zichtbaar hier (met safari uiteraard) bepaalde browsers herkennen geen favicons

helix[/quote:d9ae274829]

Bedankt voor de snelle reactie … maar Safari laat hem hier ook niet zien hoor … :wink:
Heb braaf cache geleegd … enzo … misschien nieuwigheid ??? :slight_smile:

Hier ook gewoon zichtbaar in safari hoor!

Bij mij ook gewoon zichtbaar hoor ! (safari)

Bij mij nu ook ... Maar daarvoor heb ik wel eerst de url uit mijn favorieten moeten gooien ... de cache moeten legen en de history ... en toen zag hij het licht ;) Bedankt allemaal voor de snelle reacties !!

webicons worden ook appart "gecacht" je hoefte alleen maar user/Library/Caches/WebKit/Icons/ te legen

Kan ik dit eigenlijk ook net zo goed vragen: Wat vinden jullie van de site [url]www.cbsdww.nl[/url] In de zomervakantie ben ik van plan om de site aan te passen aan het nieuwe logo .. nog tips?

[quote:a497d73c3c="Sharky K."]webicons worden ook appart "gecacht" je hoefte alleen maar user/Library/Caches/WebKit/Icons/ te legen[/quote:a497d73c3c] Dank ... weet ik dat ook weer ...

[quote:8a1d2e57d9="PoBoG4"]Kan ik dit eigenlijk ook net zo goed vragen: Wat vinden jullie van de site [url]www.cbsdww.nl[/url] In de zomervakantie ben ik van plan om de site aan te passen aan het nieuwe logo .. nog tips?[/quote:8a1d2e57d9]

Ik zou eigenlijk niets veranderen als ik jou was; de informatie is netjes georganiseerd en makkelijk te vinden en de kleuren passen allemaal prima bij elkaar. Don’t fix what ain’t broken :slight_smile: