Favoriete mp3-speler

Welke mp3-speler verkies jij?MP

Wat denk je op een Mac-forum? Nutteloze poll, nutteloos topic. :? (al zijn er wel meer nutteloze topics)

[b:cb3e1e6ba1]Apple iPod Video 30GB[/b:cb3e1e6ba1] :D

goede poll en onderwerp!

ik heb voor mijn kerst een zune gekregen (van oom uit amerika) en het is een super gaaf ding!

gr
fleurtje

oeps pietjepuk was me net voor :)

[quote:f25268e460="macfleurtje"]goede poll en onderwerp!

ik heb voor mijn kerst een zune gekregen (van oom uit amerika) en het is een super gaaf ding!

gr
fleurtje[/quote:f25268e460]
Wat doe je hier nog met je zune?
Ga naar tweakers :wink:

waarom moet ik weggaan?

lachen jullie mij nu uit omdat ik een zune heb?

zoentje :wink:
fleurtje

Wil jij een Zune, np. Een beetje diversiteit moet zelfs.

[quote:4b0b2d4f94="macfleurtje"]waarom moet ik weggaan?

lachen jullie mij nu uit omdat ik een zune heb?

zoentje :wink:
fleurtje[/quote:4b0b2d4f94]
Euh, ja :innocent:
Wel grappig, maar die zune werkt toch niet op een mac? :?

Je vergeet de spelers van iAudio en iRiver. Dat zijn mp3-spelers met een hele goede geluidskwaliteit, volgens velen de beste mobiele audiospelers (en dan vooral iAudio). Persoonlijk vind ik de iPod het beste, omdat zowel iRiver als iAudio zo'n perfect gebruiksgemak niet kunnen combineren met zo'n mooi design. Mooi geluid is een ding, maar gebruiksgemak en uiterlijk vind ik minstens zo belangrijk!

Creative is echt kut. Heb zelf de Zen Micro oid gehad en daar alleen maar problemen mee gehad. Nu heb ik een iPod 30 GB, en die is echt super! :D :innocent:

Deze [img:5ad254cc58]http://i128.photobucket.com/albums/p200/hertog_jan/exp37gi.jpg[/img:5ad254cc58] Waarom? Simpel hiermee kan ik nog steeds cd's afspelen en heb ook gelijk de voordelen van de mp3! En de grote nadeel van de Ipod is dat deze niet op standaard batterijen werken ivm vakantie. En ook verbonden is één mac/pc.

Ik ben verliefd op m'n nano 8GB,maar denk dat ik in het vervolg(over pakweg een jaar) wel voor de video(of de dan hopelijk beschikbare iPhone of 6G iPod) zou gaan.Of het zou moeten zijn dat iPodlinux snel komt voor de nano 2nd gen.

Ik heb een iPod 2Gb (gratis gekregen bij m'n MacBook in de U.S.) En ben er nog steeds heel trots op! :)

iPod of course. Het krachtige van het product is dat het tijden mee kan gaan. Met mijn 1st Generation iPod 10 GB kan je nog steeds rondlopen als je wilt. Uiteraard doe ik dat niet als de rest van je klas allemaal nieuw spul heeft. Maar het synchroniseerd nog wel met software die 5, 6 jaar nieuwer is. En dat is gewoon COOL van Apple en geen ander bedrijf die dat waar kan maken.

ik heb een ipod shuffel 512 mb

ben ik apen trots op

¥β

iPod 30GB. Geweldig!

iPod nano 1ste gen (2Gb wit)

iPod nano 2Gen. 8GB :D:D