Favoriete TV-Serie

Ik denk dat de titel van het onderwerp voor zichzelf spreek, ikzelf ben een enorme fan van alle CSI series en natuurlijk LAX. Wat vinden jullie?

PS: Zal er wel veel vergeten zijn, zet ze maar in je reactie!

Star Trek, ´Allo ´Allo. Een paar Indiase: Koezoem, jezi jezi hoi nehi.

Sex and the City, Gilmore Girls

Sex and the City, Gilmore Girls

Las Vegas vond ik wel een goeie serie, heb er eigenlijk maar een 7 tal gezien omdat vt4 hier opeens het nodig vond om da niet meer uit te zenden

verder CSI is ook wel redelijk, in het begin vond ik die reeks wel goed maar op nadat ik er meer naar ging zien begon het afgezaagd te worden.

LAX, dat is toch met hete heather Locklear zekers?, daarvan heb ik dan is een aflevering in Frankrijk gezien, kon er niet echt goed aan uit maar zag er wel iets tof uit :slight_smile:

en er zijn nog altijd de classics, Blackadder, Allo Allo, …

Las Vegas maar dat kwam oppeens niet meer

Mijn vaste soapies zijn Eastenders en Gilmore Girls.

CSI gebruik ik als slaapmiddel (aan een kant wel jammer dat ik steeds in slaap val, best een aardige serie).

Ik vond Fawlty Towers wel super, of valt dit niet onder tv-serie? En de oude Disney Zorro, kijk ik op de belgische tv nog wel eens naar

Will & Grace - Friends - Frasier - [size=7:1540b8d549]Desperate Housewives[/size:1540b8d549] - CSI is ook wel leuk.

CSI !!!! :D

Battlestar Galactica die nu in de UK en VS loopt is erg sterk. Maar ik vind buurman en buurman en purno de purno ook geniaal!

Little Britain, The thin blue line, (het eiland was geniaal, net als alles van woestijnvis) Alles van John Cleese (Fawlty towers).. The Good stuff alle :)

British comedy zoals daar zijn: Blackadder, Coupling, Father Ted Crilly en de tenenkrommende Alan Partridge, Ricky Gervais en al dertig jaar het ijkpunt: John Cleese (Filthy Towels).

Nederlands werk: Pleidooi, Oud Geld en dan komt er een hele tijd niets. Tot op de bodem niets, eigenlijk.

Heb toch een hele andere lijst,

1: Friends
2: 24
3; Csi

Scrubs, good old MASH, Frasier, Friends, the Office, de Dierenwinkel van Jiskefet,Twin Peaks, Loenatik, en natuurlijk Pingu! :lol:

Hahaha! Ik keek vroeger ALTIJD naar Pingu ! Toppie

Lost :bigsmile:

Oooh, ik vind trouwens expeditie robinson ook fantastisch!

Pingu idd en Buurman en Buurman, Hertenkamp (serie die ze maar weer eens moeten herhalen), The Office, Jiskefet, (elk seizoen had wel zijn hoogtepunten), Tegenlicht, Spongebob, Rembo en Rembo, Loenatik, Seinfeld, RAM (uit bewondering en tegelijkertijd ergernis over Arnon's presentatie), Het geluk van Nederland, Nova, VPRO's Import, Inspector Morse, Wild Boyz etc. En vele heerlijke erger-programma's als Rich Girls, Newly Weds, Cribs en de verschrikkelijke Bam Margera op MTV.

Pretender :?