[quote:c82f040e3f="weazel"]Ik probeer vanuit mijn DVCAM een filmpje in te lezen met Final Cut Pro.
De band is echter niet de allerhoogste kwaliteit, en dus wordt ongeveer iedere 2 minuten het capturen onderbroken met de melding dat er een fout op de tape staat.
Dit is verschrikkelijk frustrerend, omdat FCP zich helemaal niet moet bemoeien met die tape.
Ik wil gewoon capturen, en dat die een paar (voor mij onzichtbare) foutjes bevat zal me worst wezen..
Is 't mogelijk om ervoor te zorgen dat FCP gewoon door blijft capturen, ook als er een foutje op de tape staat??
Zoniet, zijn er dan misschien programma’s die dit wél kunnen?[/quote:c82f040e3f]
Hi,
Ik ben een nieuweling op dit forum.
ik weet niet of je de oplossing al gevonden hebt?
Mijn ervaring is een slechte tape kan ook het gevolg zijn dat de tape op een andere camera is opgenomen en zodoende een afwijking vertoont met je eigen camera.
Je kan eens een andere camera of DV-player proberen je hebt kans dat het dan wel goed gaat.
Zelf heb ik een JVCDVS2 de tweede generatie welke ook problemen geeft met sommige vreemde camera tapes.
Maar mijn Sony VX2000 camera geeft nooit problemen.
Ik zit op een Videoclub deze bezit een Sony GV-D1000E-PAL deze geeft ook zelden problemen.