FCP wizzard gezocht!

Voor het editten van een tiental korte, simpele 20 seconden commercials, incl. voice-over, muziek, animatie van het beeldmerk. Stuur ff een PM.

:smiley:

[Moderatie door MacBjorn]
Beammeup, ik heb even je topictitel aangepast vanwege de discussie hierover… nu kunnen we weer ontopic.

da gaat hier niet lang duren denk ik.... :sealed:

beammeup bedoeldt geen crack, maar een crack: een kundig gebruiker van fcp :wink:

[quote:95d52769c8=‚Äúvandale‚ÄĚ]crack (de ~ (m.), ~s)
1 [sport] [b:95d52769c8]uitblinker[/b:95d52769c8]
2 harddrug met door verwarming gezuiverde coca√Įne als hoofdbestanddeel[/quote:95d52769c8]

Volgens mij zit je in hoger sferen..... zomaar vragen voor een FCP crack....... ;) :o is volgens mij een van de forumregels dat daarover op dit forum niet (openlijk) gesproken word :innocent:

Hij houdt het toch al 10 minuten uit :P

Dit is ook een gunstig tijdstip natuurlijk. :P

[quote:35e3f19fab="Boskabouter"]Volgens mij zit je in hoger sferen..... zomaar vragen voor een FCP crack....... ;) :o is volgens mij een van de forumregels dat daarover op dit forum niet (openlijk) gesproken word :innocent:[/quote:35e3f19fab]

jongens…

ér wordt toch om een expert gevraagd?

:wink: Max

Vroeg hier iemand om een crack?... afz: [img:0f7973145a]http://img235.imageshack.us/img235/6928/dsc001514nb.jpg[/img:0f7973145a] :bigsmile:

Djiezus, leest niemand hier? :evil: Max en ik hebben toch al uitgelegd waar het om gaat, bovendien blijkt dat toch ook uit de openingspost van Beammeup, maar nee als een stel kleine kinderen gewoon doorzeiken, terwijl even nadenken duidelijk maakt dat het hier niet om een cdkey of zoiets gaat. :x

[quote:65910e6faf="wjgmspeedy"]Djiezus, leest niemand hier? :evil: Max en ik hebben toch al uitgelegd waar het om gaat, bovendien blijkt dat toch ook uit de openingspost van Beammeup, maar nee als een stel kleine kinderen gewoon doorzeiken, terwijl even nadenken duidelijk maakt dat het hier niet om een cdkey of zoiets gaat. :x[/quote:65910e6faf]

én pret dat iedereen heeft…

:bigsmile: Max

[quote:d64b2cd63c="wjgmspeedy"]beammeup bedoeldt geen crack, maar een crack[/quote:d64b2cd63c] Dat kan ik uit zijn post toch niet uithalen.

De vraag om een PM te krijgen duid erop dat hij iets wilt weten wat andere niet mogen weten.
Als het om een expert gaat mag dat toch publiek worden bekend gemaakt wie dat is.

Gebruik iMovie als je het de moeite niet waard vindt om er voor te betalen. Daar kom je écht een heel eind in vooruit. Voice-over, muziek, animatie van het beeldmerk zijn allemaal mogelijk voor zover ik weet.

En als het dan écht zo professioneel moet zijn dat het met iMovie niet gaat (oftewel: je krijgt er geld voor) dan kun je de aanschaf van professionele software wel in je tarief verwerken lijkt me.

Niet alleen video-monteurs, maar ook programmeurs hebben recht om betaald te worden voor kun werk, of ze nu voor zichzelf of voor een groot bedrijf werken.

Mensen, we zoeken geen crack maar een krak!

Beammeup zoekt een iemand met veel ervaring in FCP om op [b:f08202fe10]professionele[/b:f08202fe10] wijze een aantal [b:f08202fe10]professionele[/b:f08202fe10] filmpjes te monteren.

Geen hacks, geen kracks, geen iMovie, geen amateurs. Lijkt me helder.

Oh een liefhebber... Zeg dat dan.... :D :evil: :innocent: :wink: :P

Sorry hoor, maar dan moet TS gewoon vragen om een expert. Normaal gesproken zal ik nooit op zo'n topic reageren, maar het eerste wat ik lees is inderdaad wat de rest ook denkt.

Volgens mij gaat het er om dat je duidelijk bent

Tja, als je als mod zo'n topictitel leest gaat je hartje sneller kloppen... maar helaas. Er wordt om een expert gevraagd. :wink:

[quote:bd8082acc6="onem"]Sorry hoor, maar dan moet TS gewoon vragen om een expert. Normaal gesproken zal ik nooit op zo'n topic reageren, maar het eerste wat ik lees is inderdaad wat de rest ook denkt.

Volgens mij gaat het er om dat je duidelijk bent[/quote:bd8082acc6]

volgens mij is de eerste post overduidelijk en misschien staat dit topic daarom ook in videobewerking.
dus allemaal weer on topic a.u.b.

:sotp:

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten...

Overigens ook niet echt zulke goede 'commercial' voor je, gezien je portfolio als ik op je homepage klik! Maar inderdaad, dit soort dingen zijn op het forum [u:6b53e860f4]niet[/u:6b53e860f4] toegestaan.