Feedback site

Ik heb sindskort een nieuw onderdeeltje op mijn site gezet onder 'news'. Er hebben al een goed aantal mensen mijn site bezocht zo te zien, maar ik zou het ook heel fijn vinden als wat mensen feedback zouden kunnen geven. Alvast bedankt!!

Weet niet waar het over gaat............

Denk dat deze beter in het deel over webdesign kan.

Maar mooie site, beetje onduidelijk, maar leuk idee zo. Misschien iets meer tekst.

[mod:fb6a9c05b3="Syndic"]Ik heb 'm ff verplaatst naar Webontwikkeling, denk dat je daar meer feedback krijgt :wink: [/mod:fb6a9c05b3]

Je wilt dus een soort nieuwssysteem waarbij jij nieuws kan plaatsen en mensen daarop kunnen reageren.

Het ligt er natuurlijk aan wat voor nieuwssysteem je hebt. Werk je met een MySQL database, wordt al het nieuws in één map opgeslagen, wordt al het nieuws in één bestand opgeslagen etc.
Een formulier maken is natuurlijk niet zo moeilijk, als je dat formulier dan verzend moet die de informatie toevoegen in de map/bestand/database…

Maar het ligt er natuurlijk ook maar weer aan of je met PHP werkt. Het kan ook in ASP…

De interface werkt niet lekker. Je moet als bezoeker je best doen om iets te vinden en als je niet gevraagd had om feedback had ik bij de openingspagina de website al weggeklikt.