Fetch - Ruimte zien op webserver

Kan ik met Fetch (4.0.2) zien hoeveel kb / Mb ik nog over heb op mijn account?? Als ik bijv. een filmpje of mijn eigen software upload zou ik graag weten of het er wel helemaal oppast. Anders zit je een hele tijd voor niks te wachten.

Dennis

hmz... geen reply's op mijn berichtje (huil-smilie) Ik zal mijn vraag wat duidelijker stellen :

Kan Fetch zien hoeveel Mb beschikbaar is op mijn web-ruimte??

Dennis

Je kan proberen om een mapje hoger te gaan dan dat je account staat, en dan de info opvragen van jouw account (mapje). Is mij af en toe wel gelukt, maar ook soms niet. Kan niet verklaren waarom niet. Het kan zijn dat je webspace-provider het niet toestaat om in die 'hogere' map te kijken. Je kan dan meestal ook de mappen zien van andere users. Niet dat dat nou zo'n Security issue is, want je kan toch niets veranderen in andermans mapje (als het goed is.. ;) ).

Dit is wel even leuk om uit te proberen  :D  :D  :D Maar werkt jammer genoeg niet op beide accounts (wanadoo & lycos) Maar laat deze vraag maar, want ik weet al hoeveel Mb er op deze accounts kunnen (Wanadoo 15 Mb & Lycos 50 Mb), dus wat zit ik te zeuren  :p

Dennis