Fetch'en

ik heb in Fetch de helpfunctie al even gecheckt, maar ik krijg dit probleempje niet opgelost. Misschien is het een instelling in mijn OS, vandaar deze vraag;

Als ik files upload met Fetch moet ik zelf mappen maken.
Ik kan dus niet de hoofdmap selecteren en op die manier heel mijn site (inclusief alle submappen) in 1 keer op de server gooien.

Maar dat moet toch mogelijk zijn…

Probeer Transmit, werkt veel beter naar mijn mening

Als al je bestanden al in mappen ingedeeld zijn kun je toch gewoon de betreffende map in een keer op de server gooien.

Dus gewoon map selecteren en slepen naar je Fetch venster. De rest gebeurd automatisch. Zo doe ik het al in ieder geval al enige tijd.

Dat is juist het probleem denk ik, da gaat niet

Even opnieuw downloaden dan. Weet niet wat dan het probleem zou kunnen zijn.

dat is idd het probleem :-) heb net die Transmit van Versiontracker gehaald, ff testen.

BTW, een map slepen in het venster van Fetch, geeft zelfs helemaal géén resultaat…

Ik hoop dan dat je meer aan Transmit zal hebben. Heb helaas geen oplossing voor je probleem met Fetch.

Transmit is getest en goedgekeurd :-)

thx 4 de tip !!

you're welcome

Ik heb het toch echt een keer nagelezen nog maar misschien begrijp ik je vraag toch niet? Sleur en pleur werkt prima in Fetch. Complete mappen, met subfolders. Ik doe dat al jaren met Fetch...

:?

@ Tiny

dat lukt dus helemaal niet bij mij, mss is dat echt een instelling die ik moet aanpassen.
die hond moeft helemaal niet als ik sleur en pleur :slight_smile:
de enige manier om hem te laten crossen is via die knop ‘put files’ …

PS: ik gebruik een Mac G4 Quicksilver met Panther 10.3.3 en die Fetch is die versie ik van versiontracker heb gedownload…

Je gaat gewoon naar 'remote' en dan kies je voor 'put folders and files' en dan kun je naar believen ehm... folders and files selecteren :) It's that simple!

Misschien werkt het wel als je de instelling 'automatic' op binary zet of andersom.

Ward

[quote:9d01d86fcf="Ward"]Misschien werkt het wel als je de instelling 'automatic' op binary zet of andersom.

Ward[/quote:9d01d86fcf]

EHm… dat heeft toch niets te maken met het uploaden van mappen? Dat heeft alleen te maken met wat voor soort bestanden je upload in de zin van php/html/txt, enz… Die kun je bij de mac over het algemeen prima op raw data zetten en voor textbestanden (die dienen als databaseje oid) op automatic… is mijn ervaring :smiley:

Ja, dat is zo maar er valt niet veel in te stellen in Fetch. Het moet toch ergens aan liggen... :?

Ward

Zeer waarschijnlijk ligt het indaad aan Binairy, ik had dit zelfde probleem en voor mij was dit ook de oplossing. [/quote]