FFMPEG probleempje

Ik heb met FFmpeg een .vob file naar svcd geconverteerd, maar toen de .img files aangemaakt moesten worden wasa mijn HD waarschijnlijk vol ik krijg nu wel een goede MPEG en de eerste .img is ook goed maar de volgende niet. Kan ik van die ene grote MPEG converteren naar drie SVCD's

Daar heb ik ook een hoop mee zitten klooien, en dat is niet gelukt... maar misschien kan je proberen dit te doen:

Onder de tab Tools staat iets dat MPEG tools heet en dan kan je op de seconde precies choppen geloof ik… en dan moet je op Go! drukken en niet encode… weenie of het werkt, maar is het proberen waard lijkt me

**ERROR: could not stat() file `/Users/marick/Desktop/naamloze map/Vanilla.mpg.mpg-2.mpg': No such file or directory rm: /Users/marick/Desktop/naamloze map/Vanilla.mpg.mpg-2_02_pregap.img: No such file or directory

ik krijg dan deze foutmelding

Je kan van een losse mpeg wel een SVCD maken: Onder tools "Video Tools", klik op video en kies je .mpg of .m2v. Kies onder Audio je .mp2 of niets als je een gemultiplexde mpeg hebt. Vink "Mux as.." aan en kies SVCD. Klik op Go! En je bent klaar. Zorg wel dat je wat ruimte hebt vrij gemaakt op je hd.

[quote:c454538479="marick"]**ERROR: could not stat() file `/Users/marick/Desktop/naamloze map/Vanilla.mpg.mpg-2.mpg': No such file or directory rm: /Users/marick/Desktop/naamloze map/Vanilla.mpg.mpg-2_02_pregap.img: No such file or directory

ik krijg dan deze foutmelding[/quote:c454538479]

Het lijkt me sterk maar je kan proberen de naam van je file te veranderen.
Omdat er zoveel punten in de naam staan…

de file die ik bij video invul heet vanilla.mpg , het rare is dat dat in de terminal maakt hij der /VANSKY.mpg.mpg-2.mpg van. Ik snap er nu nix meer van.

Ik ben er achter gekomen dat de plaats van de file vaak uitmaakt.. ik heb hem altijd in dezelfde dir moeten plaatsen als de file die ik convert, anders kreeg ik een foutmelding naar me kop gesmeten.. misschien even proberen?

[quote:0bc0fb1836="marick"]de file die ik bij video invul heet vanilla.mpg , het rare is dat dat in de terminal maakt hij der /VANSKY.mpg.mpg-2.mpg van. Ik snap er nu nix meer van.[/quote:0bc0fb1836]

Als je een terminal opent en je dropt die mpg file erin wat geeft ie dan voor naam aan??