ffmpegX naar Nederlands vertalen.

Ik ben een jaar of 2 geleden begonnen met het vertalen van ffmpegX naar Nederlands voor major (de maker), maar uiteindelijk heb ik dat nooit afgemaakt... Ik wil het opnieuw aanbieden, maar het leek me leuk om er een 'group effort' van te maken en met de lezers van dit forum het te vertalen... Iemand interesse? :)

leuk, maar moet je daar ook programmeercode voor kennen??

De laatste keer dat ik er mee bezig was, was het niet meer dan een simpel text bestandje en daar de termen vertalen.. Eerder had je wel een bepaald programma nodig, maar dat stelde ook weinig voor, maar als het goed is heb je alleen kennis nodig van Engels en Nederlands. Ik stuur major nu wel een e-mail om te vragen of hij er sowieso behoefte aan heeft...

Ik meld me wel aan! Heb ook al eens software voor de nobele schermsport vertaald... :P

[quote:3b2f6df229="reposte"]Ik meld me wel aan! Heb ook al eens software voor de nobele schermsport vertaald... :P[/quote:3b2f6df229]

ikke ook :lol: lijkt me erg leuk om te doen.

[quote:20f3310051="formulefan"][quote:20f3310051="reposte"]Ik meld me wel aan! Heb ook al eens software voor de nobele schermsport vertaald... :P[/quote:20f3310051]

ikke ook :lol: lijkt me erg leuk om te doen.[/quote:20f3310051]

Allée dan hebben jullie beiden een robbertje ‘schermen’ voor de boeg… (was het een concurrerend schermsport-programma of hetzelfde :sealed: ).

Kijk, heb net een fabricant van een engelstalig programma’tje(dat mij interesseert) gemaild om vertaling voor te stellen (gratis, tegen 1 licentie misschien).

Heb eigenlijk weinig met ffm… te maken, anders kon je ook op mij rekenen.

davedive

Heb net een reactie op mijn mailtje gehad en het vertalen wordt even uitgesteld:

[b:f218d7546e]Mijn mailtje:[/b:f218d7546e]
[i:f218d7546e]Hi Major,

I offered translating ffmpegX to Dutch a couple years ago, but it never really happened… I would like to try again though if you still are interested that is… I asked on a Dutch Mac forum if there are people willing to help, so if you would like the translation it will be a group effort with people of the MacOSX.nl forum (http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=909813#909813 is the link to the thread, but it’s Dutch… :P)…

By the way, I’m also active on the videohelp.com forums as RastaPiggy, maybe you recognize that nickname from when I offered translating a few years back…

Anyways, let me know if you are interested…[/i:f218d7546e]

[b:f218d7546e]En de reactie:[/b:f218d7546e]
[i:f218d7546e]Hello,

Yes, I am still interested and thank you for your kind offer, but I’m still working on version 1.0.0 which will be so different than 0.0.9 that I’m asking myself whether it is worth translating 0.0.9 now instead of waiting 1.0.0 and translating 1.0.0 instead. Now it will take some months for 1.0.0 to be ready, this depends on free time I manage to find.[/i:f218d7546e]

In ieder geval heb ik gereageerd dat ik hem een nieuw berichtje stuur zodra 1.0.0 uit komt… Zodra het zover is zal ik een nieuwe thread hier aan maken.

[quote:536ef150d9="davedive"] Allée dan hebben jullie beiden een robbertje 'schermen' voor de boeg..... (was het een concurrerend schermsport-programma of hetzelfde :sealed: ).[/quote:536ef150d9]

Engarde. Is eigenlijk de enige echte, van de FIE (Wereldschermbond), maar werkt wel alleen onder windhoo$… :cry: