ffmpegx op g5

Ben al weken aan het klooien met ffmpegx op mijn g5 1.8. Maar werkt niet naar behoren. Nu heb ik het ook geïnstaleerd op mijn ibook g4. Dat werkt wel erg goed. Is hier iets van bekend? Van het niet werken op een g5?

Beste mailmen,

Zoek en gij zult vinden.

Hier de site van FFMPEGX
http://homepage.mac.com/major4/

En hier een link naar het forum van FFMPGX. Misschien heeft iemand ook het probleem.
http://www.videohelp.com/forum/viewforum.php?f=35

Overigens. Wat werkt niet naar behoren?

Succes

bedoel je: ja dat is bekend, want dat staat hier... of bedoel je: ik weet het ook niet, maar zoek het zelf maar uit...

?

[quote:dab41d348f="mailmen"]bedoel je: ja dat is bekend, want dat staat hier... of bedoel je: ik weet het ook niet, maar zoek het zelf maar uit...

?[/quote:dab41d348f]

Hij zal wel bedoeld hebben: hier zijn 2 links, ga er eens heen en lees eens na of er daar misschien iets staat over de G5 en ffmpegx :innocent:

ik heb op verschillende sites gezocht, maar tot op heden niets gevonden. Ook op macosx.nl heb ik zo ongeveer alle topics gelezen die hier over gaan, en er wordt vaak naar ffmpegx verwezen. Maar tot nu toe heb ik nog niks gevonden. Er zijn hier toch wel mensen die dit wel of niet hebben draaien op een G5? voor de duidelijkheid: encoderen doet hij dus niet....op de g4 wel. iemand?

groet
Martijn

mailmen,

Als je nergens iets over kan vinden, stel juist dan een vraag op de FFMPEGX forum, Major helpt je daar zo :smiley:

En met mijn vraag naar “Wat werkt niet naar behoren?”. Was om te weten wat er aan de hand is. Je begrijpt dat als iets niet werkt naarbehoren dat vanalles kan zijn. Dus noem een specifiek probleem. Geef wat info.

Cheers

El_Gordo

Sorry dat ik wat laat reageer... ben nu pas thuis.

Ja, ik heb een G5 waarmee ik kan coderen met ffmpeg.

Ik heb wel de single 1.6 versie, ffmpeg versie 0.09b zo uit mijn hoofd.
Zeker weten over de versie van ffmpeg ben ik niet, kan ik morgen wel
even naar kijken, want dan komt mijn G5 terug van reparatie.

dank voor je antwoord. mmm gek dat hij bij mij zo moeilijk doet..... iemand op een dual 1.8 of 2.0?

Maar even tussendoor: wat bedoel je precies met dat hij moeilijk doet ?

Codeerd hij wel of niet? te traag? niet helemaal? foutmeldingen?

Heb je al eens geprobeerd om die 3 extra bestanden die je moet
installeren opnieuw aan te wijzen aan ffmpeg? heeft mij wel eens geholpen.

Ik ben erg benieuwd, maar zoals ik al zei: ik heb een single,
maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat het
probleem zou komen door het hebben van een tweede processor.